Vorige week heeft mijn moederbord, een ABIT KT7, helaas het leven gegeven. Aangezien deze machine voornamelijk voor wat tekstverwerken en internetten werd gebruikt, wil ik niet al te veel geld uitgegeven om deze machine weer volledig werkend te krijgen. Het geheugen (133MHz, 2x 512Mb), de CPU, videokaart (ASUS V8460Ultra, vooral deze wil ik niet hoeven vervangen) en de rest is allemaal nog wel goed en zeker bruikbaar. Het liefst zou ik enkel een vervangend moederbord willen hebben.
Nu ben ik behoorlijk aan het zoeken geweest, maar ik kan nog niet echt een model vinden, waarbij ik de rest van mijn onderdelen nog kan gebruiken. Is er iemand hier die mij kan vertellen of er nog een bord te verkrijgen is, en zo ja, welk merk en type en vooral waar.
Ik ben jullie dankbaar :-)
Nu ben ik behoorlijk aan het zoeken geweest, maar ik kan nog niet echt een model vinden, waarbij ik de rest van mijn onderdelen nog kan gebruiken. Is er iemand hier die mij kan vertellen of er nog een bord te verkrijgen is, en zo ja, welk merk en type en vooral waar.
Ik ben jullie dankbaar :-)