Ik heb hier een standaard systeempje gebouwd omdat ik toch nog wat onderdelen had liggen, het gaat om de volgende hardware:
-sweex atx kast + 300 watt voeding
-Shuttle MK35N moederbord (vga, audio & lan onboard)
-AMD XP 2200+
-256mb PC2700 Kingston
-160gb p-ata harddisc, 7200rpm ata100 8mb cache
-nec dvd-spelertje
Op het moederbord zit dus in bank 1 (van de 2) 256mb geheugen, de processor zit erop met een standaard socket a cooler (wordt zo'n 40 graden). Op IDE poort 1 zit de harddisc als master, op ide poort 2 zit de dvd-speler als master.
Verder geen agp of pci kaarten geïnstalleerd, alles zit namelijks onboard....
Ik start op vanaf cd, windows xp home (origineel...) laad de setup enzo, hij controleert de hardware, dat gaat allemaal prima...
Echter vervolgens springt ie op een zwart scherm met één " _ " < -- tekentje in beeld en dat blijft knipperen. Dit heb ik gisteren 3 uur aan laten staan maar hij ging niet verder met de setup...
Wat ik heb geprobeerd...........
-andere cd's van windows (origineel werkt niet, rest ook niet)
-ander geheugen (2 andere dimmen geprobeerd)
-andere processor
-andere cooler
-andere voeding
Ik zou níet weten waar het aan kan liggen en ik weet eigenlijk ook niet meer wat ik kan proberen.
Wie heeft nog een tip / idee?
-sweex atx kast + 300 watt voeding
-Shuttle MK35N moederbord (vga, audio & lan onboard)
-AMD XP 2200+
-256mb PC2700 Kingston
-160gb p-ata harddisc, 7200rpm ata100 8mb cache
-nec dvd-spelertje
Op het moederbord zit dus in bank 1 (van de 2) 256mb geheugen, de processor zit erop met een standaard socket a cooler (wordt zo'n 40 graden). Op IDE poort 1 zit de harddisc als master, op ide poort 2 zit de dvd-speler als master.
Verder geen agp of pci kaarten geïnstalleerd, alles zit namelijks onboard....
Ik start op vanaf cd, windows xp home (origineel...) laad de setup enzo, hij controleert de hardware, dat gaat allemaal prima...
Echter vervolgens springt ie op een zwart scherm met één " _ " < -- tekentje in beeld en dat blijft knipperen. Dit heb ik gisteren 3 uur aan laten staan maar hij ging niet verder met de setup...
Wat ik heb geprobeerd...........
-andere cd's van windows (origineel werkt niet, rest ook niet)
-ander geheugen (2 andere dimmen geprobeerd)
-andere processor
-andere cooler
-andere voeding
Ik zou níet weten waar het aan kan liggen en ik weet eigenlijk ook niet meer wat ik kan proberen.
Wie heeft nog een tip / idee?