Toon posts:

[Office 2003] Standaard sjablonen verwijderen

Pagina: 1
Acties:
  • 675 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
We gebruiken hier op het bedrijfsnetwerk Office 2003, en hebben alle bedrijfs sjablonen netjes op een gedeelde netwerk locatie staan. In Word en Excel is deze locatie ook opgegeven als sjablonen directory (bij bestandslocaties en algemeen), en bij het kiezen van "Nieuw Office Document openen" komt hij ook netjes met de sjablonen die in die netwerk mappen staan naar voren.

Het probleem is echter dat hij ook nog steeds de standaard Office sjablonen laat zien (eigentijdse cv, elegante fax etc etc). Deze standaard office sjablonen nemen zoveel ruimte in beslag dat een groot deel van de bedrijfs sjablonen niet direct zichtbaar meer zijn maar onder de noemen "meer..." zijn weg gestopt.

Is er een manier om deze standaard sjablonen helemaal uit het scherm te laten verdwijnen?

Ik heb het mapje "templates" al eens weg gegooid uit de Office programma map, want hier staan die standaard sjablonen in opgeslagen, echter laat hij ze dan nog steeds zien. Bij het aanklikken ervan wil hij ze dan alleen opnieuw van de office installatie terug zetten.

Werkplekken: WIndows XP Pro met Office 2003 Basic (volledige installatie)

• bluesbrother
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-01-2025

bluesbrother

Blues Rocks!!!

Ik kick deze even omhoog aangezien ik exact dezelfde vraag heb.
Dus Anyone?

Wil je je pizza in 4 of 8 stukken? .......Doe maar in 4, 8 krijg ik niet op.

• bluesbrother
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-01-2025

bluesbrother

Blues Rocks!!!

De enige manier om hier vanaf te komen is door de setup van office te draaien en bij geadvanceerde opties de sjablonen op "Niet beschikbaar" te zetten.
Ik zou dat (ivm netwerk) graag met het handje doen.
Weet iemand hoe dat kan werken?

Wil je je pizza in 4 of 8 stukken? .......Doe maar in 4, 8 krijg ik niet op.