Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

lightbus gezocht

Pagina: 1
Acties:
  • 141 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Tha Ra
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22-11 13:49
Ik ben op zoek naar een ZWARTE sunbeam lightbus, ik heb al op google gozocht maar ik kan geen Nederlandse winkel vinden die ze verkoopt. Weet iemand waar ik ze kan kopen?

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-11 10:33
Welke winkels hadden hem niet in het zwart?
Uberhaupt al in de pricewatch gekeken en B en G Computers Nederland gevonden?

2001023 | Sunbeam - Rheobus fan controller black - € 21,-
Afbeeldingslocatie: http://www.bg-computers.com/Baymods/Sunbeam/reohbus.jpg

[ Voor 158% gewijzigd door frickY op 03-02-2006 11:45 ]

• Tha Ra
Ze hebben hem in geen enkele winkel in het zwart, en ik zoek trouwens een lightbus.en geen fancontroller

Verwijderd

Stuur eens een mailtje naar EMPC solutions. Die hebben voor mij ook eens wat Sunbeam producten besteld die nergens te vinden waren.

• Jado
  • Niet online

Jado

Californication

Tha Ra schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 13:44:
Ze hebben hem in geen enkele winkel in het zwart, en ik zoek trouwens een lightbus.en geen fancontroller
Als je op die link klikt zie je toch dat er een 4-kanaalse lightcontroller staat ?

If you want to be rocked so hard that your teeth shatter than Wolfmother are the band for you...

• Ghazukhh
  • Laatst online: 05-10 18:43
anders koop je een zilveren en spuit je hem zwart :Y)

• Nox
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:46

Nox

Noxiuz

Jado schreef op zaterdag 04 februari 2006 @ 17:35:
[...]

Als je op die link klikt zie je toch dat er een 4-kanaalse lightcontroller staat ?
2001023 | Sunbeam - Rheobus fan controller black - € 21,-

jupz.. lightcontroller .

niet dus. tis een fancontroller.

mara niks is minder waar, heb hetzelfde type. je kan er 18 watt mee schakelen maximaal.

je kan er ook netjes CCFL's mee dimmen etcetera dus dat is wel mooi. en je kan ook wel meerdere CCFL's ermee bedienen want je hebt vrij veel vermogen (sommige andere controllers hebben maar 6 watt oid)

alleen mijne is nu dood.

Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

• Jado
  • Niet online

Jado

Californication

Huh ?,hier staat toch lightcontroller ?
Of ligt dit werkelijk aan mij :?

If you want to be rocked so hard that your teeth shatter than Wolfmother are the band for you...

• Nox

Nox

Noxiuz

Jado schreef op zondag 05 februari 2006 @ 17:30:
ligt niet aan jou. de TS ziet het als een fancontroller wat het ook in weze is, heeft ook de looks etc.

aangezien je er 18 watt op aan kan sluiten per kanaal *(dus 4x18 watt is equal to 72 watt!)* kan je er ook prima CCFL's mee aansturen. ik heb er ook kabeltjes bij gekregen volgens mij. kon je een 3 pin molex gebruiken om een 4 pins mee aan te sturen (de 3 pins gaat de controller in)

"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

• mithras
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Jado schreef op zondag 05 februari 2006 @ 17:30:
Ja, maar hier staat alleen de zilveren versie van de lightbus en niet de zwarte ;) Dus heeft de TS nog steeds gelijk en heeft B&G computers helemaal geen zwarte Sunbeam Lightbus.

Probeer het anders eens door te mailen naar een shop met veel sunbeam producten. Misschien kunnen zij via de leverancier dat dingen bestellen voor jou.

• Diabolical
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02-10-2023
Dat je op dat geval ook CCFL's kunt aansluiten maakt hem nog geen lightbus en dat is nu net waar de TS naar op zoek is.

De lightbus heeft wat meer functies en mogelijkheden.

"The internet has given a voice to the voiceless, but unfortunately it hasn't given a brain to the brainless."

• Tha Ra
Laat maar, ik heb een zilveren en ga zelf van alu een frontje maken.

• Nox

Nox

Noxiuz

Tha Ra schreef op zaterdag 25 februari 2006 @ 20:56:
Laat maar, ik heb een zilveren en ga zelf van alu een frontje maken.
netjes :) heb je ook geen lelijke witte letters.

maar over de discussie: lightbus / fancontrooler:

als je met de lightbus wilt dimmen en aan en uitschakelen, is deze fancontroller nog steeds prima :)

• TEAMIKKE
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
noksiejus schreef op zondag 26 februari 2006 @ 11:04:
[...]

netjes :) heb je ook geen lelijke witte letters.

maar over de discussie: lightbus / fancontrooler:

als je met de lightbus wilt dimmen en aan en uitschakelen, is deze fancontroller nog steeds prima :)
Ik ben ook op zoek naar de zwarte variant van deze lightbus (die sunbeam dan) maar wil wel die lightbus hebben. Simpelweg omdat er meer functies opzitten om je licht mee te besturen. En ik heb al een fancontroller :P

Ik kan hem ook nergens vinden maar ik kan dus het beste gaan mailen naar leveraciers van Sunbeam? Heeft iemand hem misschien toevallig in de tussentijd al gevonden?
Pagina: 1