Toon posts:

Kabel voor Sennheiser HMD-280 Pro

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dus deze headset (=HD 280 + mic.).

Nu wil ik deze echter aangesloten hebben op mijn externe geluidskaart d.m.v. 2 3,5mm jack pluggen. Echter, er komt maar 1 kabel uit dit ding en die is ook bedoeld voor 1 connector. Ik heb nu door middel van wat krimpkousjes even iets in elkaar gezet, maar deze oplossing is verre van ideaal.

Nu ben ik dus op zoek naar óf een originele kabel met twee 3,5mm (desnoods 6,25) jacks. Óf iemand die dit [i]netjes[/b] voor mij kan solderen. Kan iemand me hierbij helpen? Alle hulp is welkom!

Verwijderd

Topicstarter
Kom op jongens en meisjes, er is vast wel iemand de me hiermee kan helpen! :)
Je zou me er erg gelukkig mee maken!

Verwijderd

Ik heb er zo eentje gekocht en omdat ik wist dat de kabel zonder aansluiting was, heb ik dat maar ineens gevraagd in de winkel of ze dat er aan konden zetten (2 x 3.5 mm jacks). Ik ben een leek in solderen en bedrading, dus ik wou dat liever uitbesteden :)

Dat kon, maar de winkel liet dat er liever door Sennheiser zelf aanzetten. Het vergde blijkbaar wat vakmanschap: de audio aansluiting moest een gemeenschappelijke massa hebben en aan de microfoon moest nog een extra condensator worden bevestigd (vraag me niet waarom!)