Toon posts:

MPEG files branden

Pagina: 1
Acties:
  • 490 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Vraagje. Heb met isobuster 2 bestandjes (bin en cue) uitgepakt en hernoemt naar .mpeg.
Nu wil ik deze op dvd zetten als film, hoe doe ik dat? Op dvd tips staat alleen een tutorial hoe je het e.e.a. op cd moet zetten maar aangezien die 2 bestandjes groter dan 900 mb zijn moet ik hem op dvd zetten.

Verwijderd

Probeer het als video CD te branden (SVCD), en dan dus gewoon op CD. Op een dergelijk schijfje is allerhande foutcontrole achterwege gelaten waardoor er meer data op past. Ik weet het niet precies meer maar het zou best kunnen dat het in dat geval gewoon op een 700MB CD past.

• LoeiOrdinair
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online

LoeiOrdinair

To Infinity and Beyond

Met Nero 7 moet je een heel eind komen. Helemaal geen probleem :)

• andreict
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-07 20:15
Verwijderd schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 08:10:
Vraagje. Heb met isobuster 2 bestandjes (bin en cue) uitgepakt en hernoemt naar .mpeg.
Nu wil ik deze op dvd zetten als film, hoe doe ik dat? Op dvd tips staat alleen een tutorial hoe je het e.e.a. op cd moet zetten maar aangezien die 2 bestandjes groter dan 900 mb zijn moet ik hem op dvd zetten.
yup past gewoon op een cd, mpeg is een andere bestandsindelings formaat en daarom zo groot op jou fat/ntfs/ noemmaarop.

Als je wijs bent brand je gewoon de bin/cue .. hoe je dat doet? nou simpel de search van got even gebruiken of google dan kom je er wel uit.

• Ray
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 29-07 15:17

Ray

Verwijderd schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 08:10:
dit gaat zo ook niet lukken. Je kunt de bestanden niet zo maar hernoemen dat geeft fouten. je kan ze neem ik aan toch nu ook niet op je pc afspelen ? in de bin zit namelijk een mappen structuur met daarin de mpg2 file.

Het antwoord is trouwens even simpel (las er al iets van) hernoem de files weer in de normale extensie. Dan mount je met bv deamontools de que. Hierdoor krijg je een virtual cd van het bin bestand. Dan simpel via nero of ander proggie kiezen voor disc copy en klaar !

• andreict
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-07 20:15
StuiTeR schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 08:34:
[...]

dit gaat zo ook niet lukken. Je kunt de bestanden niet zo maar hernoemen dat geeft fouten. je kan ze neem ik aan toch nu ook niet op je pc afspelen ? in de bin zit namelijk een mappen structuur met daarin de mpg2 file.

Het antwoord is trouwens even simpel (las er al iets van) hernoem de files weer in de normale extensie. Dan mount je met bv deamontools de que. Hierdoor krijg je een virtual cd van het bin bestand. Dan simpel via nero of ander proggie kiezen voor disc copy en klaar !
waarom allemaal zo moeilijk doen? je kan gewoon de bin en cue branden met 1000den programma's.

Verwijderd

Topicstarter
Met welk proggie kan ik die bin en cue bestanden branden ?

• Ray
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 29-07 15:17

Ray

dat is idd ook weer zo :) ik ben zo gewend aan het mounten omdat ik eerst even kijk of het de moeite is om te branden....

maar idd download fireburner of iets dergelijks en brand hem direct naar cd ! (weet niet zeker of nero bin/que pakt)

• pinojo123
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15-08 19:11
Met Nero--> recorder --> image branden.
Pagina: 1