Toon posts:

Nero 7 herkent een HP DVD640 niet?

Pagina: 1
Acties:
  • 298 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb onlangs een HP dvd640 gekocht met lightscribe, maar mijn nero 7 premium die herkent heel die brander niet. Niet om te branden en niet voor gebruik van lightscribe terwijl hij in het windows systeem het wel gewoon doet.

Het vage is dat Nero 6 Reloaded uiteraard WEL de schijf herkent en dus ondersteunt. Hoe is het mogelijk dat Ahead mijn redelijk nieuwe dvd brander wel met nero 6 laat werken maar niet met nero 7.

Weet iemand een oplossing hier voor of een workaround??

• Raku
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-09-2022

Raku

Mental Aid

Toevallig een oem versie van nero 7? Die willen nog wel eens gelimiteerd zijn / gelocked zijn op een bepaald type brander voor zover ik weet.

Raku

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Heeft weinig met hardware van doen :)

Opslagmedia & I/O Controllers » Software Algemeen

En Simmie heeft daar een punt. Heb je Nero 7 van een CD? Is deze CD bij deze brander geleverd? Zo ja, dan zou ik maar eens HP contacten. Zo nee, en heb je wél een CD bij deze brander gekregen, installeer dan de brandsoftware die daarop staat. Anders download je even de full versie van Nero 7 van nero.com :)

Verwijderd

Topicstarter
Nou, ik heb deze versie van internet gehaald dus lijkt mij dat het de meest up-to-date versie is.

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 05 februari 2006 @ 03:40:
Nou, ik heb deze versie van internet gehaald dus lijkt mij dat het de meest up-to-date versie is.
via update of warez?

Verwijderd

Topicstarter
de reguliere ahead website...

Verwijderd

Topicstarter
Het is al gelukt. Ik had gewoon last van een bug die onderhand opgelost is..
Pagina: 1