[XP] Kan "Make Available Offline" niet uitzetten

Pagina: 1
Acties:

• b19a
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Ik heb een aantal maandjes de map "mijn documenten" gedeeld naar mijn laptop toe, maar nu wil ik alleen specifieke mapjes daaruit offline beschikbaar hebben. Dus: ik heb "Make Available Offline" uitgezet op de map "mijn documenten". Toen bleven op de volgende 2 mapjes die "offline icoontjes" staan: "my music" en "my pictures". Ik zou ook graag deze niet langer offline beschikbaar hebben... maar "make available offline" is grijs, dus hoe ga ik dit oplossen?

Afbeeldingslocatie: http://www.haarsma.de/bouke/got/offlinefilesvraag.jpg

Wat heb ik al gedaan?
* ik heb ctr-shift delete files in folder options al eens gedaan, mocht niet helpen
* offline files uitgezet (reboot), en weer aan... ook geen resultaat

[ Voor 22% gewijzigd door b19a op 03-02-2006 02:58 ]

• b19a
  • Niet online
*kickertje!?!

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Weet je zeker dat deze files niet geforceerd offline gemaakt worden door een GPO of iets dergelijks? :)

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Inderdaad, heb je in de policy "Subfolders always available offline" aan staan?

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• b19a
  • Niet online
Ik heb geen policies ingesteld op mijn systeem, dus dat kan het niet zijn... Het lijkt mij dat windows op een manier "vergeet" dat ik deze mappen niet langer offline beschikbaar wil hebben.

• Taigu
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-03 15:13
Zoek eens op "Do not automatically make redirected folders available offline", zo te zien is je My Documents geredirect.

[ Voor 26% gewijzigd door Taigu op 06-02-2006 20:18 ]

Cling to truth and it turns into falsehood. Understand falsehood and it turns into truth.

Pagina: 1