Toon posts:

selecteren account in outlook 2003 voordat je mail stuurt

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik gebruik in Outlook meerdere accounts om mail te versturen. Nu zit er naast de verzend knop wel een mooie account knop, maar als ik in de haast een mail moet sturen vergeet ik altijd de afzender te kiezen en stuurt ie de mail dan met de standaard ingestelde account.

Ik wil daarom graag dat als ik op nieuwe e-mail klik mij eerst gevraagd wordt vanaf welke account ik de mail wil sturen, zodat het nooit meer fout gaat.

Ik zoek hier al een tijdje naar. Heb identiteiten geprobeerd, maar vind dit niet handig. Heb ook al een tijdje op GoT rondgespeurd, maar kan geen antwoord vinden...

Iemand een suggestie?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2006 00:16 ]

Verwijderd

Topicstarter
Iemand een idee???
Verwijderd schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 00:14:
Ik gebruik in Outlook meerdere accounts om mail te versturen. Nu zit er naast de verzend knop wel een mooie account knop, maar als ik in de haast een mail moet sturen vergeet ik altijd de afzender te kiezen en stuurt ie de mail dan met de standaard ingestelde account.

Ik wil daarom graag dat als ik op nieuwe e-mail klik mij eerst gevraagd wordt vanaf welke account ik de mail wil sturen, zodat het nooit meer fout gaat.

Ik zoek hier al een tijdje naar. Heb identiteiten geprobeerd, maar vind dit niet handig. Heb ook al een tijdje op GoT rondgespeurd, maar kan geen antwoord vinden...

Iemand een suggestie?

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:59

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Een macro opnemen die eerst een popup laat zien, daarna via juiste account een nieuw email-scherm opent. Deze koppelen aan een knop op je werkbalk, en klaar?

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Goegol
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21-08 11:14
Denk dat ind. alleen een marco een optie is. En anders de bekende knop naast de send button, mischien handig om standaard daar te kijken, voordat je het mailtje verzend?Dus dat je het zelf aan leert

Hemelaar Fotografie

• onkl
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:54
Is er niet een of ander On New Mail event, waar je een klein userformpje aan kan haken? Dan zie je dat schermpje tenminste ook als je op mailto links etc. klikt.

[ Voor 30% gewijzigd door onkl op 06-02-2006 15:51 ]