laat ik nou toevallig toch een stift bij me hebben! - specs
ja klopt, maar toe kon ik hem al niet meer oepen (ongeldig topicnummer opgegeven
)
en nu lijkt ie al helemaal van de GoT-bodem te zijn verdwenen?
en nu lijkt ie al helemaal van de GoT-bodem te zijn verdwenen?
Dan is ie waarschijnlijk getrashed en was het dus grote onzin en hoef je je er dus niet druk over te maken.
nee dat was het helemaal niet, zie:Op maandag 22 januari 2001 01:17 schreef klmurphy het volgende:
Dan is ie waarschijnlijk getrashed en was het dus grote onzin en hoef je je er dus niet druk over te maken.
Help mij, want het was nog wel zo'n nobele post
Gesloten door mij, getrashed door mij na 5 minuten.
Waarom? vind het niet horen.
Ik geloof nooit dat jij en dus ook eventuele anderen toestemming hebben om de foto's van je ex te plaatsen op dit of ander forum.
Daar je al foto's geplaatst had vond ik het wel zo netjes om deze te trashen tegenover je ex.
Waarom? vind het niet horen.
Ik geloof nooit dat jij en dus ook eventuele anderen toestemming hebben om de foto's van je ex te plaatsen op dit of ander forum.
Daar je al foto's geplaatst had vond ik het wel zo netjes om deze te trashen tegenover je ex.
Wat jij nobel vind, hoeft de rest van de bezoekers nog niet nobel te vinden. De mods zijn een soort klankbord voor de bezoekers, ze bepalen dus mede wat wel en niet kan, blijkbaar kon jouw topic niet.
Discussie heeft weinig zin, hij is al verwijderd...
Discussie heeft weinig zin, hij is al verwijderd...
Bericht hierboven
Verwijderd
Als jullie een klankbord voor de bezoekers zijn ga dan maar op een spoedcursus psychologie want denk dat niemand deze post irritant vond
Pagina: 1