ik ben van plan binnenkort een Cordless Desktop van Logitech aan te schaffen, een Cordless muis en toetsenbord. Nu vroeg ik mij af: is het mogelijk de PS2 Rate aan te passen op een Logitech Cordless muis? En tot hoe hoog dan?
Wat is het nut ervan?
May the Force be with You instead of Bill
Het nut is een vloeiende beweging van de mousepointer. maar voor zover ik weet (want het is vaak voor de games) is een cordless mouse niet ideaal voor een game i.v.m. de minime vertraging.
Don't shoot me if i'm wrong
Cya !
Don't shoot me if i'm wrong
Cya !
Donec eris felix, multos numerabis amicos
Wie heeft er dan zelf zo;n ding n heeft het geprobeerd?
Ik heb zo'n cordless ding (ligt nu in de kast), het werkt wel hoor, aangezien de refresh tussen het ontvangertje en de muis veel hoger is dan de refresh van je ps/2.
Alleen ik zie het nut van je ps/2 rate omhoog krikken alleen voor gaming, en dat is nu net het probleem met zo'n draadloze muis. Ik heb er 2 maand mee gegamed en toen snel weer 1 met snoer gekocht. Snelheid is ongeveer hetzelfde, alleen is draadloze muis veel zwaarder dan een normale (vanwege batterijen en zender) en hij wil nog wel eens haperen. In windows maakt dat niet zoveel uit, maar midden in een game kan dat niet.
Alleen ik zie het nut van je ps/2 rate omhoog krikken alleen voor gaming, en dat is nu net het probleem met zo'n draadloze muis. Ik heb er 2 maand mee gegamed en toen snel weer 1 met snoer gekocht. Snelheid is ongeveer hetzelfde, alleen is draadloze muis veel zwaarder dan een normale (vanwege batterijen en zender) en hij wil nog wel eens haperen. In windows maakt dat niet zoveel uit, maar midden in een game kan dat niet.
Als je muis shit beweegt moet je even gaan zeuren bij de Logitech helpdesk, een of andere gozer had dat gedaan en had een andre muisbal gekregen waardoor het veel beter ging. Check ook even of je monitor niet stoort (of speakers)Blij dat PS2rate gaat werken! thx!
Ik heb 2 Logitech draadloze muizen en allebei gaan ze niet hoger dan 60 hz.
If it ain't broken, tweak it! | gasloos sinds oktober 2025, hoekwoning 1978 | 10kWp PV, Panasonic K serie 7kW, Atlantic Explorer V5 270L | Tesla Model Y | 3x Victron MP2 6k5, 48kWh
Pagina: 1