[ADSL]nieuwe router/modem

Pagina: 1
Acties:

• Pkunk
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15-04 08:00
Ik zit op het moment met een thomson 500 router/modem aan een Planet internet ADSL abbonement.
Nou ben ik die router een beetje zat. Ik heb vaak problemen met bestanden versturen en naar mij idee te tragen p2p progrgamma's. Mijn poorten staan allemaal in orde. Daarbij is dat ding belachelijk ongebruiksvriendelijk en werkt hij gewoon niet naar behoren (leases instellen lukt bv vaak niet).
Maar nu wil ik dat dus vervangen hebben. Ik kan alleen nergens (google, tweakers e.d.) iets vinden over leuke alternatieve router/modems . Bestaan die dan wel? Of zetten ze tegenwoordig bij routers niet in de specs dat ze ook als modem kunnen dienen? Het lijkt me namelijk niet z'n ingewikkelde extra functionaliteit.
Affijn, ik kan er dus niets over vinden. Als het niet anders kan wil ik best wel een losse modem en een lossen router kopen, maar liever heb ik zo'n combinatie.

Hallo met Tim

• Mishmash
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-12-2023
Blijkbaar heb je niet goed gezocht, want ze zijn er wel degerlijk!
Bijna in elk adsl modem van tegenwoordig zit ook een router functie ingebouwd, wil je goed spul moet je kijken bij draytek. Kijk anders bij www.routershop.nl wat je mogelijkheden zijn.

• Pkunk
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15-04 08:00
Argh! |:( Het blijft een kunst dat zoeken. Ik zag in de pricewatch onder het kopje netwerkapparatuur geen fatsoenlijke modem/router. Maar ik had dus het kopje modems niet gezien. Overigens met google en in verscheidene webshops had ik ook niets gevonden. Even als op de lynksys site. Maar goed. Nu wel gevonden. Kom d'r verder wel uit. Slotje

Hallo met Tim