Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Rittenregistratie software

Pagina: 1
Acties:
  • 1.944 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online

Klippy

Still Game

Topicstarter
Ik zoek software om een rittenregistratie bij te houden.

Heb al veel gezocht en ook veel gevonden, maar dat varieert van gratis Excel sheets tot maatwerk en automatische registratie met navigatiesysteem. Ik zoek eigenlijk gewoon PC software waarbij je ook vaste locaties kan opgeven, dus ritten die je veel maakt in een adresboek zetten. En waarbij de afstand automatisch kan worden berekend op basis van locatie of postcode. En zelf even snel een rit toevoegen mag ook geen probleem zijn. Dit alles moet natuurlijk ook nog geaccepteerd worden door de belastingdienst.

Zelf kan ik eigenlijk alleen AND Declaratie 2005 vinden. Dat lijkt me een redelijk mooi product voor een net zo redelijke prijs.

Maar voordat ik de knoop doorhak wil ik toch graag weten of iemand anders hier ervaring heeft met dit pakket. Want veel meer info dan hier staat kan ik niet vinden. Moet ook een beetje gebruiksvriendelijk zijn.
Of zijn er mensen die andere software weten of andere tips hebben? Alle info is welkom eigenlijk :)

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

• Klippy
  • Nu online

Klippy

Still Game

Topicstarter
Doen niet veel mensen aan blijkbaar :P

• jmderonde
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 26-11 16:51
Ik kom ook niet verder dan excel sheets en bijvoorbeeld Yeti, de uitbreiding van TomTom. Die houd ook alles bij, waarna je het alleen hoeft te exporteren naar je PC. Nadeel: je moet altijd je tomtom aanzetten.

• Klippy
  • Nu online

Klippy

Still Game

Topicstarter
Een jaar later kan ik iig wel nog zeggen dat ik gewoon AND Declaratie 2005 toen geïnstalleerd heb en dat gebruiken ze nog steeds :)
Vrij simpel programma, doet wat het moet doen en verder niks, ideaal dus voor veel mensen.
Moet je alleen even je kilometerstanden zelf in de gaten houden ja, maar dat is geen probleem je mag toch max. 500km per jaar privé rijden en in een auto die je alleen voor de zaak gebruikt mag je dus in theorie ook nog een afwijking van 500 onverklaarbare kilometers hebben en daar kom je met afrondingsverschilen nooit aan. In principe is dan altijd je eindstand na de laatste rit gelijk aan de beginstan van de nieuwe rit dus moet je al een week vergeten je standen bij te houden wil je dat niet meer kunnen achterhalen.

• diehard889
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18:39
kijk eens op de site van business lease daar staat ook een progsel op freeware voor het registren van de km.

In een pashokje gaan zitten en dan roepen dat het wc papier op is.

Verwijderd

Modbreak:Spam houd je maar in het blik. :)

[ Voor 90% gewijzigd door pasta op 13-01-2010 15:39 ]

Pagina: 1