[Cybercom] Is er een website van?

Pagina: 1
Acties:
  • 1.089 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• schaap2005
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-01-2025
Hallo,
ik heb hier een Cybercom Vancouver 2010 notebook, van de makro
specs:
Amd Athlon 64 3000+
512mb
Seagate 5400rpm
Ati Mobility 9700.

Het is dezelfde binnenkant als:
Medion Ram 2010, E-machines, Gateway, Arima, Targa Visionaru 811a, Voodoo-pc, en nog een paar.
Omdat ik een met een domme ingeving mijn bios geflashed heb van:
Cybercom bios 0F.08 naar Targa bios 0F.09, heb ik dus geen garantie meer (denk ik)

Ik wil dit graag ongedaan maken, maar:
Ik kan nergens de website van Cybercom vinden, ook niet na 30 minuten google.
Niemand heeft dezelfde laptop (voorzover ik weet) om een biosdump te maken.

Er staat op de doos van mn laptop wel:
Powered by Medion, en de sticker op de onderkant is ook van Medion, maar op de site van Medion is niks over Cybercom te vinden, en als ik de helpdesk email, krijg ik geen reactie (al 5 mailtjes gestuurd)

Dus kunnen jullie mij de website geven óf een goede link óf een biosdump?

bedankt!

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-02 12:18
wat doet een medion-bios?

PSN: djmurcielago

• schaap2005
Waarschijnlijke hetzelfde als de Targa bios, je houdt dezelfde bios (de Targa is wel de nieuwste, (0F09, Medion 0F06) en je krijgt als je de laptop aanzet ineens niet meer het Cybercom logo te zien maar een ander merk zoals Medion, of ik op dit moment Targa.
Het probleem is dat áls hij kapot gaat, heb ik nu een probleem, dus daarom wil ik zo snel mogelijk een Cybercom bios terug.

• jozy
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 30-01 09:19
had je dat niet van te voren kunnen bedenken....'
klinkt kru maar je snapt denk ik wel wat ik bedoel

• schaap2005
Ja, idd is heel dom geweest van me :(
ik bedacht het me pas later, helaas geven de mensen bij de medion helpdesk ook geen antwoord.....

• jozy
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 30-01 09:19
ik denk dat je je niet veel zorgen hoeft te maken. Ik heb zelf namelijk ook is geprobeerd op mijn p4 1,8 medion pc (nov 2001) een ander bios te flashen maar hij ging de pijp uit. Ik heb gebeld en daarna een nieuw bios gekregen.

Bij medion doen ze niet moeilijk... Maar hoe dat nu zit weet ik niet

• FouT
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 00:41
Mijn ervaring met het service center van Medion (in Panningen, Noord-limburg) is dat die laptopfixxers niet eens zo goed naar die notebooks kijken, ik zou alleen wel geen pron foto's van jou en je vriendinnetje erop laten staan (ze gaan er met zn allen naar staan te kijken :P)

• schaap2005
FouT schreef op zaterdag 04 februari 2006 @ 16:19:
Mijn ervaring met het service center van Medion (in Panningen, Noord-limburg) is dat die laptopfixxers niet eens zo goed naar die notebooks kijken, ik zou alleen wel geen pron foto's van jou en je vriendinnetje erop laten staan (ze gaan er met zn allen naar staan te kijken :P)
Chitchitchit, dat wordt Pron verwijderen als hij kapot is :P

Maar het zou wel flink balen zijn als ik dus geen garantie krijg op mn laptopje, want ik heb niet genoeg geld om even een nieuwe te kopen. (tip: koop in mn computerwinkel)
Pagina: 1