Toon posts:

tv-out video

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

heb de vraag al meermalen voorbij zien komen, echter de goeie oplossing is er voor mij nog niet gekomen. Wordt er zo onderhand een beetje moedeloos van.

Tv-out naar mijn tv toe geeft met me nieuwe videokaart problemen, terwijl het met me vorige "ouwe" kaart wel goed ging. Termen als underscan en de daarbij horende instellingen heb ik geprobeerd, helpt een beetje maar niet genoeg, beeld is nog steeds te groot.

please please please, heeft iemand een oplossing?

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

moederloos? :+ (dat kan beter zonder de R denk ik zo...)

anyway, wat heb je allemaal al geprobeerd?
tooltjes zoals TVTool?

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

• Kawaii
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Begin eens met je exacte specs te geven. En daarnaast een lijstje van wat je allemaal gedaan hebt, en wat je dus uit kan sluiten.

Met de info die je nu hebt gegeven (praktisch niets) kan niemand toch wat? Of wel soms?

Verwijderd

Topicstarter
Sorry sorry,

xfx 7800gtx met drivers 82.12 op windows xp sp2
heb tv-tool al geprobeerd, maar de underscan optie van dat programma spreekt gewoon mijn drivers aan.

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

misschien dat PowerStrip uitkomst bied?

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

Verwijderd

Topicstarter
en wat zou ik daar dan extra mee moeten kunnen?

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
* Welkom in V&B : lees dit eerst aub ! *

Er mist nogal wat informatie in de startpost. Oa. om welk systeem met drivers etc. het gaat en wat je zelf al geprobeerd hebt. Zelfs wat het probleem is wordt maar zijdelings even genoemd.

Lees bovenstaande link even door en open een nieuw topic met een complete startpost ajb :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.