Toon posts:

U.S Robotics 2x defect in 1 uur ?

Pagina: 1
Acties:
  • 150 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Mensen,

Vorige week een US ROBOTICS USR809108 Wireless MAXg 125Mbps ADSL2+ Gateway router gekocht. Alles werkte fijn ,behalve dat de 2 pc's die erop aangesloten waren elkaar niet konden zien. Na wat met de instellingen te zitten prutsen , kreeg plotseling geen enkele pc nog een ip. Ook is het op geen enkele manier nog mogelijk naar deze router te surfen om instellingen te veranderen.
Hoewel de lampjes van Internet enzo. allemaal mooi groen blijven. Manueel instellingen helpt ook niet. Resetten evenmin.

Heb deze router teruggebracht en ander gekregen. Blijkt dat het bij deze net hetzelfde probleem is.
Na een vinkje aan te zetten ivm virtual port mapping , slaat hij de instellingen op en blijft de router hangen en is er op geen enkele manier nog een verbinding te maken :'( De lampjes blijven evenwel branden.

Wat moet ik nu gaan doen ???

Verwijderd

Topicstarter
ik ben er al achter gekomen dat de router onbereikbaar wordt na Video Interfaces te enablen in de router!

• EricJH
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 01:06
Kun je de router via een resetknopje terugzetten naar zijn fabrieksinstellingen?

Verwijderd

Topicstarter
op reset kan ik well drukken, maar hij wordt niet op fabrieksinstelling terug gezet ,omdat ik zie dat ie toch verbinding met internet kan maken aan het groene lampje dat brandt

Verwijderd

Kan je er nog in?

Zoja eventueel een firmware upgrade uitvoeren?

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 20:59:
op reset kan ik well drukken, maar hij wordt niet op fabrieksinstelling terug gezet ,omdat ik zie dat ie toch verbinding met internet kan maken aan het groene lampje dat brandt
Je moet het knopje wel minstens 5 seconden inhouden he.
Verwijderd schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 21:09:
Kan je er nog in?

Zoja eventueel een firmware upgrade uitvoeren?
Hij zegt van niet, maar na het resetten zou het moeten kunnen. En dan zou ik zeker eventjes je firmware upgraden. Ik weet niet of je ISDN of Analoge lijn hebt maar hier kun je ze beide downloaden.

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 02-02-2006 21:45 ]

Pagina: 1