Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Sony Ericsson k700i | Motorala Razr

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey (met risico van een slotje)

Ik ben nog steeds van plan om een nieuwe phone te kopen , mijn oog viel dus op de SE k700i die wat ouder is en de Motorala Razr v3 die ietsje nieuwer is! Maar wat weegt het beste af van elkaar ? de k700i kost hier 159 euro en de motorola 199! Is het de motorola de 40 euro meer waard ? En wat van voordelen heeft een clamshell tenopzichte van een gwn phonetje? En de SE z520i , dat scharnier voelde brak aan in de winkel , maar is dat gwn omdat er veel mensen daar aan trekken , of is het echt brak ? En dat scharnier van de Razr is dat deftig ?

Wat heb ik al gedaan:
Tonnen reviews gelezen van de K700i, die niet echt slecht scoord
Gekeken wat de MOTOROLA aanbord heeft.

Bedankt

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 02-02-2006 19:30 ]

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

Wat wil je met de telefoon. De Motorola RAZR V3 is opzich een kaal telefoontje. De SE K700i is dan veel "feature-rijker" en bovendien goedkoper.

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

• Drawer
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
* Drawer heeft een K700i

Fijne telefoon hoor. :)
Enigste minpuntje vind ik dat bij mij het batterijklepje een beetje losjes zit en nogal kraakt.
En het geheugen (41mb) is niet uitbreidbaar, ook minpunt.

Verder mooi ding.

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Dat scharnier lijkt me het enige voordeel van de Motorola. Op die manier komen er minder snel krassen op je scherm. Ook is de telefoon ingeklapt wat compacter.

Verder moet je gewoon specs vergelijken en kijken of de functies die jij wilt hebben erop zitten.

• TMC
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23:20

TMC

V3. Duidelijk. Mooier enzo.

• three2five
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-11 08:49
Drawer schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 19:31:
* Drawer heeft een K700i
En het geheugen (41mb) is niet uitbreidbaar, ook minpunt.
Dat is natuurlijk geen minpunt ten opzichte van de V3 en eigenlijk zelfs nog een pluspunt ten opzichte van de V3, aangezien die maar 6 MB heeft.

Er word hier een stukkie terug gezegd dat de K700i een stuk feature rijker is en dat zou mijn antwoord ook zijn als ik binnen 5 seconden moest antwoorden. Maar nu ik er zo verder over nadenk; de K700i heeft vier grote voordelen ten opzichte van de v3;
- 41 MB t.o.v. 6 MB
- Mp3
- Radio
- Flitser bij de camera (die overigens bijna geen verschil maakt

Voordeel van v3 tegenover de k700i;
- Design

Daar hangt echt je keuze volledig vanaf en dat kunnen we niet voor jou beslissen. Ikzelf vind de voordelen van de k700i niet opwegen tegen het design van de v3 aangezien de voordelen die de k700i heeft allemaal niet interessant zijn. Mp3 met 41 MB geheugen is gewoon kut, flitser is niet echt een voordeel en radio is alleen een voordeel wanneer je van radio luisteren houd. En laat het nou net zo zijn dat ik niet van radio luisteren hou.

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Hey (met risico van een slotje)
:?

In ieder geval, zoals je in de I&T policy kunt lezen zijn dit soort topics niet de bedoeling. We verwachten dat je zelf deze keuze kunt maken.

Internet & Telefonie - policy en FAQ

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.