nieuwe burner kopen

Pagina: 1
Acties:
  • 114 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Yoda
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 07-11-2025

Yoda

Can you feel it?

Topicstarter
Graag even wat adviezen over burners,...want ik ga die %^&%*@#$! philips burner nu toch echt uit het RAAM FLIKKEREN,....PLEUERS DING,......

Dus welke zal ik nu gaan kopen,..en waarom,....de prijs maakt niet uit, maar het moet wel ide zijn,..

Yoda

Verwijderd

Plextor 8432TI 32/8/4

Sony 32/8/4

Sony 32/10/4

dit zijn wel de beter op het moment geloof ik ;)

en nu werken de links wel ;)

• admiral866
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 28-08 18:34

admiral866

The King Personality Disorder

plex had toch een nieuwe 12×10×32
met een anti BURN-technologie
(BURN= Buffer UndeRuN)

btw ik weet niet of burn dat betekent, maar het was wel zo dat er geen buffer-underruns meer waren.

en ja is ook IDE (eigenlijk is er geen scsi van deze.. dus)

• Jedi Lord
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-05 16:03
Das wat die BURN betreft had je helemaal perfect hier de link naar de verklaring http://www.plextor.be/English/technical/burnproof.html

En ja das ook nog het IDE model het nieuwste zal wel spere 12 fikken 10 herfikken en 32 afkijken :9 :9

May the Force be with You instead of Bill

Verwijderd

ja en nu nog schijfjes die dat snappen nietwaar? ;)

Verwijderd

zou je die snelheid ook halen, ik bedoel dus fatsoenlijk wat leesbaars kunnen branden?

Verwijderd

ik zou gewoon voor een 8 speed gaan snel genoeg. alleen voor 12 gaan als je geld over hebt of echt heel veel haast hebt.

en mensen kom op 10x rewritten wat een bullshit! ben ik nou de enige die nooit de rewrite mogelijkheden gebruikt van zijn brander?

Verwijderd

ja

:)

• admiral866
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 28-08 18:34

admiral866

The King Personality Disorder

omdat het vaak veel langzamer gaat wordt het minder gebruikt, maar nu het ineens met 10x kan, wordt het wel veel leuker om es een keer te rewriten

:)

• Cyberdeck
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-01-2024

Cyberdeck

bizar

Voor sneller dan 4x rewriten zijn andere soort cdrewritabes nodig, zoiets heb ik laatst gelezen aangezien de huidige standaard dat niet aankan of zoiets. Daarom willen ze de whatever kleur (red geloofik) book uitbreiden. Es kijkeh voor een linkje waar dat ook alweer stond..

hm kan het niet vinden, iemand een idee of dit klopte of dat ik gewoon slecht gedroomd heb?

Verwijderd

ok waar gebruiken jullie dan rewritables voor?

ik zet liever een backup/ghost op een hdd of op een gewone cdr dan weet ik tenminste zeker dat ie het doet

• Cyberdeck
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-01-2024

Cyberdeck

bizar

Eerst werkte ik met een rack hardeschijf, zoeen die je uit je toren kunt trekken en m'n vader en andere mensen hadden dan zo'n zelfde en dan kon je makkelijk kleine dingetjes waar een cdr te groot voor is meenemen.
Nu zet ik dat op een rewritable, dus als ik een spelletje van pak em beet 50 mb aan iemand wil geven die de rest al heeft, zet ik et op een rewritable spoel et op z'n computer en dan wis ik de rewritable weer.
Of als iemand bepaalde updates heeft ofzo en hij zij is niet aangesloten op het internet of via een modem en duurt te lang ofzo.
Er zijn tig gevallen wanneer een rewritable handig kan zijn. Documentjes backuppen whatever.
Ben ik wel van mening dat sneller dan 4x niet nodig is. Doordat de hoeveelheden toch altijd kleiner zijn dan 400 mb (anders zet je het op een cdr van 2,50) gaat dat even snel als een volle cd branden. En het kost je geen reet.
Pagina: 1