Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Door omstandigheden o.a. tijdelijk op straat leven en periode buitenland is er een probleem onstaan met mijn ziektekosten verzekering waar ik een achterstand opgelopen heb. Daardat ze mij niet konden bereiken hebben ze een deurwaarde ingeschakeld om het geld te vorderen.

Dit alles is inweze al rot, maar het gaat verder:

Ik ben sinds november bezig om een uitkering aan te vragen, omdat ik momenteel zonder werk zit en deze is pas afgelopen maand toegewezen wat inhield dat ik de 24e mijn geld zou krijgen van 2 maanden met aftrek van een x aantal voorschotten.

Nu heeft het deurwaardes kantoor, ondanks het feit dat ze me nu wel konden bereiken op mijn huidige woonadres mijn bankrekening de 26e geblokeerd en kan ik dus niet bij mijn geld komen.

Ik heb de deurwaarde gecontacteerd voor een betalings regeling en tevens gevraagd, waarom ze geen brief haden gestuurt, maar daarop kreeg ik geen antwoord. Feit was de blokade stond en bleef staan ik moest eerst maar een aantal stukken inleveren die ze nodig hebben voor bewijs van uitkering en een verklaring waarop ik aangeef een regeling te willen treffen tevens hebben ze een 3e verklaring nodig van de bank.

Mijn stukken zijn allemaal binnen, maar die 3e verklaring laat op zich wachten hierdoor kan ik dus nog steeds niet bij mijn geld en heb dus ook al een aantal dagen niet meer gegeten en volgens de bank kan dat nog wel een paar dagen duren.

De sociale dienst zegt niets te kunnen doen, omdat mijn uitkering toegewezen is en inweze voorschotten alleen verstrekt worden als de aanvraag nog in behandeling is en willen verders ook (nog) niets doen.

De deurwaarde zegt dat het jammer isdat ik niet bij mijn geld kan, maar zegt de rekening niet vrij te geven tot de bankstukken binnen zijn.

Ik kan nergens aankloppen voor geld om te leven familie heb ik niet en vrienden wonen te ver, omdat ik pas verhuist ben (terug uit buitenland). Dus ze laten me gewoon een soort van hongersdod sterven lijkt wel.

Mag dit zomaar, want volgens mij is het toch redelijk in strijd met de wet om iemand totaal van zijn inkomen te blokeren?

Moest gewoon ff kwijt

• Ugchel
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Ugchel

Speeding home

Ik weet er weinig van, maar ik vind het wel raar dat een deurwaarder jouw rekening kan blokkeren? Een deurwaarder is toch min of meer een veredelde knokploeg die je er even aan wil herinneren dat je nog een rekening open hebt staan?

A donkey is a lonely bloke, he hardly ever gets to poke

Verwijderd

Topicstarter
dat is een incaso bureau wat jij bedoeld, maar omdat de amicon een intermediar is kunnen ze direct een deurwaarde inschakkelen en deze kan acties onder nemen zonder tussen komst kantonrechter (heb ik in elk geval begrepen)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 02-02-2006 16:57 ]

• BoyGenius
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

BoyGenius

While things go boom...

Wacht even, je zegt dat je geen geld voor eten hebt en een soort van hongersdood gaat sterven, maar ondertussen heb je wel een pc met internetaansluiting :?

Anyway, kun je niet wat regelen met je buren ofzo als je echt totaal geen geld hebt (avondje mee eten ofzo, ik noem maar wat :p)?

[ Voor 58% gewijzigd door curry684 op 03-02-2006 17:14 . Reden: /me verkeerd gelezen ]

I haven't lost my mind, it's backed up on tape somewhere...

• Ugchel
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Ugchel

Speeding home

Verwijderd schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 16:57:
dat is een incaso bureau wat jij bedoeld, maar omdat de amicon een intermediar is kunnen ze direct een deurwaarde inschakkelen en deze kan acties onder nemen zonder tussen komst kantonrechter (heb ik in elk geval begrepen)
Ahja, ik was even confuus.
BoyGenius schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 17:00:
Wacht even, je zegt dat je geen geld voor eten hebt en een soort van hongersdood gaat sterven, maar ondertussen heb je wel een pc met internetaansluiting :?
Je kan ook een keertje goed proberen te lezen. Althans, ik weet niet hoe het bij jou zit, maar als ik binnenkort geld zou denken te krijgen, en dat komt uiteindelijk niet, heb ik m'n internetverbinding nog niet de deur uit gedaan hoor.

[ Voor 42% gewijzigd door Ugchel op 02-02-2006 17:06 ]

A donkey is a lonely bloke, he hardly ever gets to poke

Verwijderd

Volgens mij kan je het beste contact opnemen met een bureau voor rechtshulp.

De deurwaarder hoort beslag te leggen op een deeel van je uitkering, niet op je bankrekening.
Volgens mij gaan ze hier iets verder dan wettelijk toegestaan (al is tegenwoordig alles mogelijk ;( )

Verwijderd

Topicstarter
BoyGenius schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 17:00:

Anyway, kun je niet wat regelen met je buren ofzo als je echt totaal geen geld hebt (avondje mee eten ofzo, ik noem maar wat :p)?
'Laten sterven' als het niet anders kan dan moet ik mijn pc verkopen ja wat als gevolg heeft dat ik mijn contact met de buitenwereld totaal verlies aangezien ik via voip bel (internet zit trouwensbij huur in waar ik ook al 3 maanden mee achterloop en ik ook dmv het geblokeerde geld hoopte te kunnen betalen) en geen mobiel heb (door geldgebrek).

Grapjes maken over de situatie waarin ik zit is best (bv het :P smilie) , maar echt leuk vind ik het niet.

Buren?? als die thuiswaren ja oke, maar die zijn niet aanwezig.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 02-02-2006 17:13 ]

• begintmeta
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
PatBrugge het klinkt heftig allemaal.

er is allerlei interessants te vinden als je met google of op usenet (google groups) in nl.juridisch zoekt met de trefwoorden deurwaarder, beslag, conservatoir beslag, derdenbeslag...

[ Voor 158% gewijzigd door begintmeta op 02-02-2006 17:33 ]

Verwijderd

Topicstarter
begintmeta schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 17:09:
[offtopic]is intermediair niet een blaadje voor hoger opgeleiden?[/offtopic[
Zal best, maar het is iets in die trant als ik me niet vergis

• BoyGenius
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

BoyGenius

While things go boom...

Jojk schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 17:01:
[...]

Ahja, ik was even confuus.

[...]

Je kan ook een keertje goed proberen te lezen. Althans, ik weet niet hoe het bij jou zit, maar als ik binnenkort geld zou denken te krijgen, en dat komt uiteindelijk niet, heb ik m'n internetverbinding nog niet de deur uit gedaan hoor.
Rustig maar hoor, vroeg t me alleen af, als de nood echt zo hoog is dus... :/
Verwijderd schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 17:09:
[...]

'Laten sterven' als het niet anders kan dan moet ik mijn pc verkopen ja wat als gevolg heeft dat ik mijn contact met de buitenwereld totaal verlies aangezien ik via voip bel (internet zit trouwensbij huur in waar ik ook al 3 maanden mee achterloop en ik ook dmv het geblokeerde geld hoopte te kunnen betalen) en geen mobiel heb (door geldgebrek).

Grapjes maken over de situatie waarin ik zit is best (bv het :P smilie) , maar echt leuk vind ik het niet.

Buren?? als die thuiswaren ja oke, maar die zijn niet aanwezig.
Weet niet wat jij opvat als grapjes, maar dat was t dus niet, is toch helemaal niet zo'n raar idee om keertje mee te eten met de buren, is ook goed voor t contact :)

I haven't lost my mind, it's backed up on tape somewhere...

• Bigfoot
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 24-10 17:00
Om te beginnen lijkt het me slim om snel een baan te zoeken!

Of anders bij zo'n buro aan te kloppen die mensen helpen hun schulden te saneren. Je moet dan wel je inkomsten aan hun overdragen totdat alles opgelost is.

• begintmeta
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
Verwijderd schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 17:14:
[...]

Zal best, maar het is iets in die trant als ik me niet vergis
Sorry ik had verkeerd gepost (slecht copy-pasten, die tabbed browsers...) Ik heb mijn post aangepast.

Voor zover ik weet kan alleen (conservatoir) beslag worden gelegd op geld dat op het moment van beslaglegging op die rekening staat, over wat darnaa erbij komt, kun je nog beschikken (al zal dat niets zijn, tenminste dat maak ik uit je TS op). Ik vraag me ook af of je niet had moeten worden verwittigd van het feit dat je een schuld zou hebben. Het gaan naar een gratis rechtsbijstand is ook een erg goed plan.

[ Voor 7% gewijzigd door begintmeta op 02-02-2006 17:49 ]

Verwijderd

Topicstarter
Bigfoot schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 17:26:
Om te beginnen lijkt het me slim om snel een baan te zoeken!
Dat lijkt mij ook slim en daarom ben ik daar ook al enige tijd druk mee bezig.
Of anders bij zo'n buro aan te kloppen die mensen helpen hun schulden te saneren. Je moet dan wel je inkomsten aan hun overdragen totdat alles opgelost is.
Dat is in gang gezet, maar er is een wachtlijst door vele aanvragen

• Bellevue
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 02-10 16:20
Verwijderd schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 16:46: .... Dus ze laten me gewoon een soort van hongersdod sterven lijkt wel.
Van bisschop Muskes van Breda mág je best een brood stelen als je erge honger hebt.
En anders zijn er nog wel genoeg instanties om aan te kloppen hoor. Leger des Heils ofzo...

De jacht is mooier dan de vangst!

• bombadil
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

Naar de gemeente en dan naar de schuldhulpverlening.

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

• DeverauX
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

DeverauX

Focus is everything

Verwijderd schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 17:35:
[...]

Dat lijkt mij ook slim en daarom ben ik daar ook al enige tijd druk mee bezig.

[...]

Dat is in gang gezet, maar er is een wachtlijst door vele aanvragen
Voor bijzondere gevallen (kinderen, afsluiten energie, uithuisplaatsing) kan je voorrang krijgen. Maar de aanvraag is al de deur uit? Ik zou hier iig zo snel mogelijk werk van maken, want zo te zien kom je zonder een schuldsanering zelf niet uit de problemen. Ik kan je niet genoeg benadrukken hoe snel je hier serieus werk van moet maken, anders sta je straks (weer) op straat. (3 maanden huurachterstand is erg, en voor veel cooperaties de druppel).

Als je echt geen vrienden, familie of kennissen in de buurt hebt, zou ik om toch te kunnen eten, kijken of er een voedselbank in de buurt is. Of anders voorzieningen voor dak en thuislozen.

En voor zover ik juridisch goed geinformeerd ben, kan een deurwaarder nooit beslag leggen op je rekening, tenzij daar een aardig vermogen op staat. Er is altijd een minimum aan inkomsten (belastingbeslag vrije voet dacht ik - zie ook hier). Dit bedrag is geloof ik 80% van de bijstand maar echt weten doe ik het niet).
Ik zou iig eerst contact met hun opnemen omdat dit nog altijd de kortste weg is. Rechtshulpverlening is leuk, maar kost sowieso al paar weken om je aanvraag alleen al in behandeling te nemen. Op korte termijn schiet je hier dus weinig mee op.

edit:
Belasting vrije voet :X :D ah well..
Beslag op inkomsten

Het meest gelegde beslag is een beslag op inkomsten. Hierbij valt te denken aan loonbeslag of een beslag op een uitkering. Niet het hele loon of uitkering is vatbaar voor beslag. Er geldt steeds een vrij te laten bedrag.

In Nederland. In Nederland wordt het vrij te laten bedrag berekend op grond van de beslagvrije voet, welke is gebaseerd op 90% van het bijstandsniveau, vermeerderd met buitengewone lasten, en verminderd met buitengewone inkomsten zoals bijvoorbeeld huursubsidie. Wanneer er een loonbeslag wordt gelegd, moet de werkgever maandelijks alles wat boven het vrij te laten bedrag komt overmaken naar de deurwaarder. Dit geldt ook voor alle extra inkomsten zoals vakantiegeld en winstdelings-regelingen.

Op verzoek van de deurwaarder is de geexecuteerde verplicht om te zeggen waar hij werkt. Wanneer de geexecuteerde dit weigert, of niet de waarheid spreekt, kan de deurwaarder het vrij te laten bedrag bij iedere keer halveren totdat de geexecuteerde meewerkt. In de praktijk vraagt een deurwaarder zelden waar iemand werkt, maar vraagt de deurwaarder dit op bij het UWV en/of het CWI.

In België. In België is het beslag op inkomsten gewoon een bijzondere vorm van het derden-beslag (zie verder). Het vrij te laten bedrag wordt bij wet vastgelegd en geregeld aangepast.
edit2: ik zou de achterstand van je ziektekostenverzekering (zorg/huur-toeslag al aangevraagd btw?) trouwens zo snel mogelijk weer inlopen. Begrijp goed dat als je geroyeerd wordt je a) niet tegen ziektekosten verzekerd bent (wat je volgens mij nu al niet meer bent) en het erg vervelend kan worden als je wel wat krijgt en b) het niet makkelijk (alhoewel...veel verzekeraars zitten door de nieuwe zorgwet om klanten te springen) zal zijn een nieuwe zorgverzekeraar te vinden.

[ Voor 40% gewijzigd door DeverauX op 03-02-2006 10:58 ]

...whatever was distasteful or unpleasant or uncomfortable or painful - music could always soothe that.
All you have to do is reach out to beauty.
Quincy Jones

Verwijderd

Allereerst vind ik het een bijzonder ongeloofwaardig verhaal, maar akkoord.
Verwijderd schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 16:46:

Mijn stukken zijn allemaal binnen, maar die 3e verklaring laat op zich wachten hierdoor kan ik dus nog steeds niet bij mijn geld en heb dus ook al een aantal dagen niet meer gegeten en volgens de bank kan dat nog wel een paar dagen duren.
Ga naar de bank toe en eis dat ze het vanmiddag nog in orde maken. Je hebt sowieso een probleem, want het is inmiddels vrijdagmiddag en ik weet niet of er iemand nu nog wat voor je kan betekenen. Zorg dat de bank desnoods een verklaring laat faxen naar het filiaal waar je staat, want je hebt die knaken nu nodig! Ga vervolgens met gezwinde spoed naar de volgende stap en zorg dat je je geld voor het weekende hebt.

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01:30

SmartDoDo

Woeptiedoe

offtopic:
SG -> WI

Vraag de sociale dienst om een overbruggingsvoorschot. Dit is een voorschot in de vorm van een lening. Voorschotten ontvang je in de regel inderdaad alleen gedurende de aanvraag.

• Frostie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-09 19:55
knip: goed bedoeld, maar niet de bedoeling natuurlijk :)

[ Voor 79% gewijzigd door curry684 op 03-02-2006 17:16 ]

Weaseling out of things is important to learn. It's what separates us from the animals... except the weasel. Homer Simpson

• benedictuz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-11 13:06
Beslagvrije voet is alleen van toepassing op beslag op inkomen (uitkering, loon etc).
Geldt helaas niet voor banktegoeden. Wel is een beslag op een bankrekening een moment
opname. Na ontvangst saldo van de bank (de derdenverklaring) wordt de bank gesommeerd de openstaande vordering over te maken. Hierna wordt het beslag opgeheven. Pas dan zal er weer sprake kunnen zijn van een regeling tussen jou en de deurwaarder..

En inderdaad mag een gerechtsdeurwaarder (want dat is dit) dit gewoon doen. Ze zijn namelijk bevoegd van het minnelijke traject tot aan de executie van het vonnis (en dat vonnis is er inmiddels, anders hadden ze nog geen beslag mogen leggen)

Zowel de dagvaarding als het vonnis van de kantonrechter (of bij meer dan € 5000,- de rechter) zijn betekend aan het adres waarop jij volgens de gemeentelijke basisadministratie woonachtig bent. Geef jij niet door aan de gemeente dat je op een ander adres woont dan ben jij verwijtbaar.

Heb er dagelijks mee te maken namelijk.
Sterkte.

Edit: en voor dit soort zaken wordt heus geen conservatoir beslag (dus zonder dat er een vonnis is) gelegd. Dat gebeurd alleen als bijv een bedrijf dreigt een bv op te blazen of zo, en snel handelen geboden is.

[ Voor 72% gewijzigd door benedictuz op 03-02-2006 17:48 ]

• begintmeta
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
Er is vermoed ik alleen verlof gegeven conservatoir te beslaan. Dat betekent wel vziw dat binnen een paar weken een vonnis zou moeten volgen. Dan wordt gekeken of het terecht was. Zoja, dan kan worden uitgevoerd, zo nee krijgt de TS een schadevergoeding.

• Snelle Henkie
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21-11 12:31
Hoe is het weekend verlopen?

[ Voor 17% gewijzigd door curry684 op 06-02-2006 09:52 . Reden: met 1 vraaghaak snappen we het ook ;) ]

• ikbengoofy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19-11 23:10
overal zijn regelingen voor te treffen. ook in jou geval! ik weet natuurlijk niet hoe je het allemaal aangepakt heb . maar als je bijna voor de 2de keer op straat wordt gezet . ben je toch niet goed bezig . je kan namelijk > werk zoeken / uitkering aanvragen. mochten er toch nog schulden open blijven staan valt er altijd een regeling te treffen met bijv de bank.. zo niet . kan je altijd de bak vragen of ze je kunnen doorverwijzen naar hulp. je zal dan een soort van "lening" krijgen waarmee de schulden afgelost kunnen worden. je zal die periode (aan de hand van hoeveel schulde je heb) behoorlijk nouw leven.. daar kom je niet om heen.

ik werk bij de deurwaarde . ik laat ook huizen leeg halen. zorda je huis wordt leeggehaald worden je schulden alleen maar veel erger , dus verkom dat!

Uiteindelijk zit onze manager er alleen voor spek en bonus.. - Loesje

Verwijderd

Topicstarter
ikbengoofy schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 02:21:
overal zijn regelingen voor te treffen. ook in jou geval! ik weet natuurlijk niet hoe je het allemaal aangepakt heb . maar als je bijna voor de 2de keer op straat wordt gezet . ben je toch niet goed bezig . je kan namelijk > werk zoeken / uitkering aanvragen. mochten er toch nog schulden open blijven staan valt er altijd een regeling te treffen met bijv de bank.. zo niet . kan je altijd de bak vragen of ze je kunnen doorverwijzen naar hulp. je zal dan een soort van "lening" krijgen waarmee de schulden afgelost kunnen worden. je zal die periode (aan de hand van hoeveel schulde je heb) behoorlijk nouw leven.. daar kom je niet om heen.

ik werk bij de deurwaarde . ik laat ook huizen leeg halen. zorda je huis wordt leeggehaald worden je schulden alleen maar veel erger , dus verkom dat!
ff voor de duidelijkheid.

1. Ik heb een uitkering aangevraagd en deze is toegewezen en is op de 24e op die rekening bijgeschreven, wat inhoud dat ik met aftrek van voorschoten over bijna 900 euro beschik op die rekening, waarvan ik dus huur ed zou kunnen betalen. Echter door de blokade (die nog steeds niet is opgeheven) kan ik hier niet aankomen.

2. Doordat ik een betaling van ruim 800 euro heb ontvangen van de sociale dienst geven ze geen voorschot meer, mede omdat de aanvraag is goedgekeurt en voorschotten alleen tijdens de aanvraag/toetsings periode worden verstrekt. (dit is mij tenminste door mijn consulent verteld)

code:
1
 24-01-2006 XX.XX.XX.XXX SOC EN ECON Z - 0100012220  200601 € 847,37

3. Het bac (niet bak of je moet bank bedoelen) wat overigens staat voor Budget Advies Centrum is in de plaats waar ik woon niet operationeel echter wel een bureau genaamt het Tis, wat voor zover ik heb kunnen nagaan hetzelfde doet als het bac echter alleen een ander naam heeft. Hier ben ik ook al mee in overleg hoe de schulden aan te pakken (de periode die voor een schuldsanering staat is inweze 3 jaar).

4. Werk zoeken doe ik ook met grote regelmaat. Sta bij alle uitzendbureaus in de omgeving ingeschreven en solliciteer regelmatig mbv werknet.nl of opensollicitaties, maar van de 10 brieven, mails worden er maar 3 beantwoord en iedere keer met een afwijzing wat ook frustrerend werkt.

5. Ik heb met betreffende deurwaarde een afbetalings regeling willen treffen, maar dit is niet of in elk geval nog niet aangenomen (wat volgens mij altijd moet, maar ach)

6. Met veel moeite en gepraat kon ik afgelopen week een klein bedrag (50euro) vrijkrijgen om van te leven, maar mijn huurbaas begint steeds moeilijker te doen en geeft me nog tot maximaal as vrijdag om de boel voor elkaar te krijgen anders ontbind die het contract en sta ik idd op straat.

7. Tuurlijk die schuld is mijn eigen stomme schuld en die blokade misschien ook wel op een rare manier, maar volgens mij dient een deurwaarde altijd eerst proberen je te bereiken op het adres waar je ingeschreven staat of niet? En ik sta al 4 maanden op mijn huidige adres ingeschreven. Daarvoor echter was ik onvindbaar wegens straatleven wat ook voor deze schuld en situatie heeft gezorgd, maar dat is inweze irrelevant voor de situatie nu.

trouwens ff een mailtje laten zien die ik van de bank heb terug gekregen
X-Gmail-Received: 3d201449521f815120011804a17fe383b7d8b187
Delivered-To: mijn mail adres
Received: by 10.54.86.9 with SMTP id j9cs75373wrb;
Mon, 30 Jan 2006 02:37:48 -0800 (PST)
Received: by 10.66.219.19 with SMTP id r19mr2559554ugg;
Return-Path: <info@snsbank.nl>
Received: from mail.reaal.nl ([193.172.64.133])
by mx.gmail.com with ESMTP id q40si3953092ugc.2006.01.30.02.37.48;
Received-SPF: neutral (gmail.com: 193.172.64.133 is neither permitted nor denied by best guess record for domain of info@snsbank.nl)
From: info@sns.nl
Subject: Re: Contactformulier Overige vragen
To: mijn mail adres
Date: Mon, 30 Jan 2006 11:37:49 +0100
X-Priority: 3
X-Library: Indy 8.0.23
Return-Path: info@sns.nl
Message-ID: <SVP0055345whLmZv4Qb00005a68@svp005534.verz.local>
X-OriginalArrivalTime: 30 Jan 2006 10:37:47.0497 (UTC) FILETIME=[3618A590:01C62589]

Geachte heer blabla,

Bedankt voor uw e-mail van 30 januari. U kunt hierover contact opnemen met onze afdeling Bijzonder Beheer op telefoonnummer 043-35xxxxxx.

Als u nog vragen heeft, dan kunt u deze e-mail beantwoorden of ons bellen.

Met vriendelijke groet,

$naam

Adviseur Banklijn
SNS Bank
Telefoon: 0900 - 18 50
E-mail: info@sns.nl
http://www.snsbank.nl

----------UW BERICHT-------------------

Typ hier uw vraag of opmerking = Inzake een schuld is er 26-01-2006 beslag gelegd op mijn rekening xx.xx.xx.xxx door deurwaardes kantoor $naam. Ik heb met deze contact opgenomen hierover en ze wachten momenteel op een derd$e verklaring van de bank. Daar ik mijn vraag is of U zo spoedig mogelijk deze wilt versturen, mede door het feit dat ik ook mijn huur ed moet betalen.

Dit kan evt dmv een fax naar het nummer: xxx-xxxxxxx

Vriendelijke groet,

$naam
Dit alles is dus gebeurd echter nog geen resultaat :(

Daarbij blijkt de bank ook nog eens een bedrag van 75 euro te rekening voor het moeten blokeren van de rekenening op basis van kosten derde beslag :(

code:
1
2
 02-02-2006 XX.XX.XX.XXX SNS BANK BIJZONDER BEHEER
            KOSTEN DERDENBESLAG 26.01.2006 DW $naamkantoor € 75,00

edit:
rekening nummers en persoonlijke info verwijderd op basis van privacy

Verwijderd

Heb je ook al gebeld naar de afdeling Bijzonder Beheer op telefoonnummer 043-35xxxxxx.?

Verwijderd

edit:
geen toegevoegde waarde

[ Voor 179% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2006 15:11 ]

• Verbal Kint
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 27-05 14:55

Verbal Kint

The man with the plan

Verwijderd schreef op maandag 13 februari 2006 @ 12:21:
Heb je ook al gebeld naar de afdeling Bijzonder Beheer op telefoonnummer 043-35xxxxxx.?
Precies, ik zie in die mail van de bank namelijk nergens staan dat die derdenverklaring al is afgegeven.
6. Met veel moeite en gepraat kon ik afgelopen week een klein bedrag (50euro) vrijkrijgen om van te leven, maar mijn huurbaas begint steeds moeilijker te doen en geeft me nog tot maximaal as vrijdag om de boel voor elkaar te krijgen anders ontbind die het contract en sta ik idd op straat.
..en om hier ook even op in te gaan: Alleen met tussenkomst van een rechter kan je huurovereenkomst éénzijdig door je verhuurder worden opgezegd. Laat je dus niet zomaar op straat zetten!

[ Voor 45% gewijzigd door Verbal Kint op 20-02-2006 10:31 ]

Great minds think alike!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 13 februari 2006 @ 03:17:
[...]
4. Werk zoeken doe ik ook met grote regelmaat. Sta bij alle uitzendbureaus in de omgeving ingeschreven en solliciteer regelmatig mbv werknet.nl of opensollicitaties, maar van de 10 brieven, mails worden er maar 3 beantwoord en iedere keer met een afwijzing wat ook frustrerend werkt.
[...]
Misschien is het beter - gezien de situatie - om eventuele je werk-verwachting(bijvoorbeeld de jobs die je op het oog hebt) te verlagen en gewoon het eerste aan te nemen dat je aangeboden krijgt? Voor zover ik het weet is er áltijd wel een job ergens beschikbaar. Ik noem maar wat: order-picking, call-center werk, thuiszorg, en vele andere jobs. Daar kan je best makkelijk werk vinden.
Succes in ieder geval :)

• r0b
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 26-10 09:42

r0b

Hoe staat het ermee, TS?
Pagina: 1