(\__/)
(='.'=)
(")_(")
Verwijderd
Er staat namelijk "Welke zou jij NIETMEER kopen"
als je naar een andere peiling op dezelfde website gaat staat Linksys als meest geprefereerde wireless merk
http://www.wirelessnederl...veys&op=results&pollID=14
Beetje tegenstijdige informatie dus.
This message was deleted
Linksys wordt waarschijnlijk het meest verkocht, dus er zullen relatief gezien ook meer problemen mee zijn.
Het is net als met al die probleemtopics hier op GoT. Door alle negatieve ervaringen begin je te twijfelen aan de kwaliteit van het product. Maar wat je niet ziet, is dat er genoeg exemplaren zijn die prima werken. Alleen hoor je daar niets over omdat het gewoon doet wat het moet doen
Totaal waardeloze stomme poll dus
brutalbasterd was eerder
[ Voor 26% gewijzigd door Sleepie op 02-02-2006 16:25 ]
Maar ook ik heb (zeer) goede ervaringen met linksys.
<edit>
Jeetje ben ik de enige die dit heeft?
</edit>
[ Voor 9% gewijzigd door Archie_T op 02-02-2006 16:26 ]
Verwijderd
Maar goed, zo kan ik me herinneren dat de Palm M500 een heel laag cijfer in een recentie op een website kreeg. Wat bleek, had een of andere gefrustreerde eikel honderden negatieve recenties ingevuld (omdat het scherm in de volle zon niet zo goed leesbaar was!!). De overige recenties waren overwegend zeer positief. Zo zie je maar!
@Archie_T: ik heb de tegenovergestelde ervaring
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 02-02-2006 16:26 ]
Erg apart allemaal ja.brutalbasterd schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 16:24:
Hmm
als je naar een andere peiling op dezelfde website gaat staat Linksys als meest geprefereerde wireless merk
http://www.wirelessnederl...veys&op=results&pollID=14
Beetje tegenstijdige informatie dus.
(\__/)
(='.'=)
(")_(")
Verwijderd
Maar Linksys blijft prima spul met Cisco op de achtergrond. Linksys schijnt een redelijk support te hebben en er komen naar het schijnt regelmatig een firmware update uit waarin ook daadwerkelijk het een en ander wordt opgelost.
Zelf heb ik een WRT54G v1, waar ik absoluut geen klachten over heb, overigens gebruik ik gewoon de Linksys firmware.
Over de WAG's heb ik inderdaad ook wel eens wat meer klachten over gelezen.Verwijderd schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 16:36:
Produkten als de WAG54G v1 draadloos-modem-router zorgen er nou niet voor dat Linksys zich op de borst kan kloppen ...
[ Voor 20% gewijzigd door _Dune_ op 02-02-2006 16:42 ]
Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/
Veel problemen met wegvallende verbindingen etc (meerdere modellen)
heb bij diverse klanten nu uiteindelijk maar een draytek of zyxel product neergezet en dit functioneerd een stuk beter.
en wat support betreft, dit emailtje krijg ik al 2 maanden elke dag binnen:
Dear valued Linksys customer,
This email is to notify you that the product listed on your RMA # XXXXXXX
is on backorder. We are sorry for any inconvenience this may cause. Please be assured that your replacement product will be shipped to you as soon as it is available. You will receive an email which will include the UPS tracking number as soon as your replacement order ships.
Again, we are sorry for any inconvenience this delay may cause.
Thank you for choosing Linksys,
Linksys Customer Service Department
[ Voor 57% gewijzigd door wielhelm op 02-02-2006 16:45 ]
met linksys heb ik al wel een aantal problemen gehad zoals een slechte verbinding.
of steeds wegvallende verbinding.
asus heb ik goed ervaringen mee net zoals ik met belkin goede ervaringen heb.
gaat hier dan ook om de 54 mbps uitvoeringen
Degelijke afwerking, kwalitaitief materiaal. Op sommige reeksen krijg je lifetime warranty
Lijkt mij dat dat eerder door onkunde van klanten komt dan dat het aan de apparatuur zelf ligt. Ik heb laatst bij vrienden ook nog een WRT54G geïnstalleerd. Wel eerst lopen kutten in het begin omdat de buurman ook wifi had. Bleek dat ik hem op een andere bandbreedte moest zetten, anders stoorde het elkaar. Maar sindsdien werkt het perfect.wielhelm schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 16:42:
Bij ons (winkel) komt linksys er niet meer in
Veel problemen met wegvallende verbindingen etc (meerdere modellen)
En thuis heb ik het eerste model staan. Die werkt al 2 en half jaar prima zonder gezeik. Wat mij betreft is Linksys gewoon de beste voor routers en draadloos gebeuren.
Ik heb een WRT54G v1 niet Cisco dus deze is nu 2 jaar oud en werkt uitstekend. Ik heb wel eens een ander merk Wireless router bij iemand neergezet... NOOIT MEER... ik heb absoluut geen klachtenover de Linksys die ik plaats en configureer, maar die ander (eminent) heb ik meerdere malen knallende koppijn van gehad.Vinnienerd schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 16:52:
Het probleem van Linksys is dat, sinds het overgenomen is door Cisco, iedereen denkt dat het daardoor überspul is, terwijl het net zulke consumententroep is als bv. Asus (wat wel goede shit is btw).
Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/
Ik hoop dat je kanaal bedoelt ipv bandbreedte ?Wannapuf schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 16:48:
Bleek dat ik hem op een andere bandbreedte moest zetten, anders stoorde het elkaar. Maar sindsdien werkt het perfect.
-
Verwijderd
Dit topic is gesloten.
![]()