Vroeger haalde ik mijn redhat releases van ftp.xs4all.nl. Tegenwoordig staat hier niet veel soeps meer op betr. open source applicaties/os. Het lukt me niet om Redhat 9 nog ergens te downloaden. Iemand een idee waar ik deze nog vandaan kan halen. Op redhat.com vind ik alleen nog Fedora distro's. Iemand die met kan helpen?
Kijk eens op de ftp server van surfnet..
ik denk haast dat je hem daar wel vind
surftnet
ik denk haast dat je hem daar wel vind
surftnet
[ Voor 50% gewijzigd door Nimoleda op 02-02-2006 15:53 ]
Red Hat 9.0: ftp://archive.download.redhat.com/pub/redhat/linux/9/en/iso/
Red Hat 8.0: ftp://archive.download.re.../redhat/linux/8.0/en/iso/
Red Hat 7.3: ftp://archive.download.re.../redhat/linux/7.3/en/iso/
Red Hat 8.0: ftp://archive.download.re.../redhat/linux/8.0/en/iso/
Red Hat 7.3: ftp://archive.download.re.../redhat/linux/7.3/en/iso/
[ Voor 59% gewijzigd door w0ndersp00n op 02-02-2006 15:54 ]
I declare myself to be in physical and mental condition to view sexually explicit adult-oriented material without psychological damage to myself
bedankt!
Ik heb hem inderdaad op surfnet gevonden:
ftp.surfnet.nl
/site/legacy.redhat.com/redhat/linux/9/en/iso/i386
Ik heb hem inderdaad op surfnet gevonden:
ftp.surfnet.nl
/site/legacy.redhat.com/redhat/linux/9/en/iso/i386
Waar heb je dit voor nodig? 
Waarom geen Fedora? Of andere distro? Aangezien die nóg betere support hebben tegewoordig voor nóg oudere hardware? Of zit ik nu helemaal fout....
Waarom geen Fedora? Of andere distro? Aangezien die nóg betere support hebben tegewoordig voor nóg oudere hardware? Of zit ik nu helemaal fout....
"You smell that, son? What sir? Napalm, I love the smell of napalm in the mornin!" || Children of Bodom fan!
Verwijderd
Waarom zou je zo'n oude distro's überhaupt WILLEN draaien, als er veiligere, snellere, meer stabiele alternatieven zijn?
soms heb je inderdaad nog applicaties die alleen maar goed werken op legacy distro's
Volgens mij neigt fedora redelijk tegen bleed aan.
Volgens mij neigt fedora redelijk tegen bleed aan.
Pagina: 1