Toon posts:

casema

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Vraagje: ik heb sinds eergisteren casema mega alleen het duurt echt lang voordat een internetpagina is geladen. Iemand enig idee hoe dat komt?

• redyak
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-02 15:49

redyak

Try and Fail

Ik weet niet waar je woonty, maar sinds 1 week heb ik dit ook, constant 4x Internet moeten openen voordsat er 1 pagina laad (Google). Vorge week ook melding van gemaakt , de modem sterft van de Critical T3 Errors.

Misschien even je topictitel veranderen "Casema opstartpagina probleem, duurt lang !!"

Vandaag gekocht morgen weer oud , dat is IT.

Verwijderd

Topicstarter
Ik woon in Utrecht. Heb gisteren de helpdesk al 3 x gebeld. Eerst moest ik de settings veranderen bij mn netwerkverbinding, moest hem instellen op 100 MBIT Full Duplex, dat ging 5 min goed, maar daarna was hij weer rete langzaam. Bij Casema zeggen ze dat mn verbinding gewoon goed is.

• kamphuis
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
http://www.mmdirect.de/downloads/hijackthis_199.zip

run dit is.
en plak het log hier

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:55

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Hopelijk snap je zelf dat met zo'n onduidelijke beschrijving niemand je kan helpen :o

Geef eens:
- welk abonnement (dus welke snelheden zou je moeten hebben)?
- wat voor modem heb je?
- wat zijn de signaalwaardes die je uit de modem kunt lezen (192.168.100.1)?
- wat voor snelheden haal je als je naar www.speedtest.nl gaat?

Doe een tracert naar een site die moeilijk doet.

- is het traag bij de DNS lookup?
- hoe zijn de pings?
- heb je last van packetloss?
- indien hoge ping of packetloss, bij welke hop gaat het dan fout?

Indien alles goed is (lage ping, geen packetloss, DNS lookup gaat niet merkbaar traag), kijk eens naar de ingestelde proxy. Als je een proxy ingesteld hebt, probeer het zonder. Heb je geen proxy, probeer dan met de door Casema aanbevolen proxy...

GoT is geen helpdesk, we gaan er vanuit dat je ook zelf eea probeert om je probleem op te lossen voor je hier iets post - al is het alleen maar omdat we dan informatie hebben om verder op te bouwen :)

Oslik blyat! Oslik!

• redyak
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-02 15:49

redyak

Try and Fail

Deze persoon snapt misschien niet alles, maar het gaat niet goed bij Casema.

Als je 192.168.100.1 intikt in je browser dan kom je in het munu van de motorala.
Deze is recentelijke bij mij gevuld met 3-Critical waarschuwingen, welke te maken hebben met DHCP-release en Confirmations. Daarnaast een set Critical met als omschrijving T3 Critical.

Er is in mijn geval een Call van gemaakt maar echt verbeterd is het niet. Het lijkt soms zo te zijn dat de browser eerder opstart dan de verbinding (DNS/DHCP) en daardoor aangeeft geen verbinding te vinden.

Welke instelling ik thuis ook heb geprobeerd (moest helemaal met Laptop in de meterkast duiken 8) 8)7 . Hoe verwonderlijk , er was thuis niks veranderd.

Maar een oplossing is er nog niet geweest, ik vermoed dat ze al bezig zijn met upgrades maar zoals altijd, dat gaat niet zo soepel biuj CASEMA

Vandaag gekocht morgen weer oud , dat is IT.

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Gesloten wegens gebruik aan informatie en onduidelijke titel.

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.