Toon posts:

[SCRIPT] om hl2.exe automatish op low te zetten

Pagina: 1
Acties:
  • 94 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
[rml]41738952 in "[ PC] Counter-Strike: Source - Deel 8"[/rml]
Verwijderd schreef op zondag 18 december 2005 @ 19:21:
Ik heb net gister halflive-2 met counterstrike source gekocht. Maar nu zit ik met een probleem, ik heb een ping van tussen de 100 en 200. Dit speelt natuurlijk niet lekker. Ik heb het probleem bij andere spellen niet, bij call of duty 2 heb ik gewoon een normale ping van rond de 30. mijn vraag is dus hoe kan ik weer een normale ping krijgen? Moet ik poorten open zetten? Moet ik iets van max_ping 30 ofzo instellen in de concole/config files? (Ik heb het probleem ook bij halflive 2: deatmatch.)

Ik heb nog nooit eerder met "Steam" gewerkt dus ik weet niet wat er fout is of wat ik nog moet instellen! 8)7

PS: Ik heb een Tiscali special met telefonie 4MBIT abonoment bij Tiscali.
de oplossing was: (en heb ik al 1 maand mee gewerkt)

[rml]Stoffa in "[ PC] Counter-Strike: Source - Deel 8"[/rml]
Stoffa schreef op maandag 19 december 2005 @ 00:43:
Ik had vroeger ook een dergelijk ping probleem met zowel CSS and Half Life 2 DM...voor mij was de oplossing:

Game starten, alt+tab, Ctrl+alt+del, priority van HL2.exe op LOW zetten.

Dat was nodig met mn vorige kpn adsl connectie, nu heb ik Versatel en die doet t standaard goed.

Probeer t eens, baat t niet dan schaadt t niet.
Ik zit al een tijdje met dit probleem en word er gek van om steeds ctrl+alt+delete te klikken om het proces hl2.exe op low te zetten. Soms krijg je paars water/models verkeerd etc. etc.

Nu zoek ik hier dus een script voor, die dit automatish voor mij doet, dus als ik counterstrike source opstart dat mijn proces hl2.exe automatisch op low gezsezet word. Is dit mogelijk?

Verwijderd

cmd -> start [programma] /LOW ?

Dat zou moeten werken.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 02-02-2006 14:52 ]

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-03 14:33

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Of /LOW achter de snelkoppeling zetten in Windows zelf. :)

Dit heeft verder niets met programmeren te maken en derhalve hoort dit topic in Windows Operating Systems thuis, maar omdat het daar ook al vaak voorbij gekomen is doe ik je topic dicht in plaats van het te verplaatsen. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Dit topic is gesloten.