[Windows Update] Niet meer in te schakelen

Pagina: 1
Acties:

• _eXistenZ_
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-08 07:25
Sinds kort kan ik de Windows Update niet meer aanzetten.
Dit riek naar een virus, of spyware, dat mijn Windows update dialoogje alle opties grayed out heeft.
Het bolletje staat overigens op "Uitschakelen" bij mij.

Afbeeldingslocatie: http://www.microsoft.com/netherlands/ondernemers/producten/windows/_images_beveiligingscentrumsp2_/a633a105c0eb46a8.jpg
Dit schermpje dus

Ook kan het Windows beveiligingscentrum de zaak niet meer aanzetten, die geeft een melding dat ik het zelf moet doen.

Ik heb NAV2003 geinstalleerd staan, volledig gepatched, en heb ook Hitman Pro gerunned, maar die kan niks vinden. Wie weet de oplossing voor mijn probleem?

There is no replacement for displacement!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:29

Outerspace

Admin General Chat
Start je computer eens op in veilig modus en probeer het opnieuw. Scan daarnaast eens met de online virusscanner van TrendMicro en schakel het onnodige uit je opstartlijst dmv msconfig.

Wauw, een sig!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:12

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Is dit een stand-alone machine of zit deze machine in een netwerk? Mijn pc heeft hetzelfde maar dat komt door een GPO van een Windows Server welke ik ingesteld heb. Mocht je pc in een netwerk hangen, kijk dan je systeembeheerder even lief aan en vraag wat voor policy er ingesteld is ;)

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international law enforcement operation.

• _eXistenZ_
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-08 07:25
Ik ben m'n eigen sysadmin ;) Deze bak hangt thuis op mijn netwerk. Geen policies ingesteld voor de rest.

Zometeen zal ik even online scannen. en wat niet op hoeft te starten, start hier ook niet op. Zit momenteel maar met 512 MB ram ipv de gebruikelijke 1GB dus dan moet je alles doen om BF2 toch nog een beetje te laten lopen ;)

There is no replacement for displacement!