Ik ben hier aan het proberen om in ons domein de "mijn documenten" folder te laten redirecten naar een share op de server.
Server: W2003SBS
Client: W2000 uptodate
Ik krijg altijd de volgende meldingen op de client
EventId error: 102
Volgens verschillende bronnen (google, datacrash, eventid) zou dit te maken hebben met de rechten die niet goed staan.
Echter alle rechten staan denk ik goed:
user heeft full acces
system heeft full acces
creator/owner heeft full acces
security group heeft full acces
en uiteraard admin ook.
Een raar fenomeen is dat de client wel zijn eigen map aanmaakt op de share (%username%) en ook de map "my documents". Dus dat lijkt wel te werken.
Ik zie ook dat de eerste file aangemaakt word, althans ik zie de file staan, maar hij heeft als size 0 Byte.
Als ik de rechten opvraag van die file staan deze ook allemaal goed.
Eerst kreeg ik altijd de foutmelding 101, deze heb ik verholpen door het vinkje af te zetten "grant exclusive rights....."
Dit gebeurt zowel in een lege map, als in een map waarin ik zelf de %username%\my documents map aanmaak.
Iemand een idee ?
Server: W2003SBS
Client: W2000 uptodate
Ik krijg altijd de volgende meldingen op de client
code:
1
| De structuur van de security descriptor is ongeldig. |
EventId error: 102
code:
1
2
| Aan de clientuitbreiding voor Groepsbeleid Folder Redirection zijn vlaggen (0) doorgegeven en de foutstatuscode (1338) is geretourneerd. |
code:
1
2
| Kan ProcessGroupPolicy voor uitbreiding Folder Redirection niet verwerken. Retourwaarde (0x53a). |
Volgens verschillende bronnen (google, datacrash, eventid) zou dit te maken hebben met de rechten die niet goed staan.
Echter alle rechten staan denk ik goed:
user heeft full acces
system heeft full acces
creator/owner heeft full acces
security group heeft full acces
en uiteraard admin ook.
Een raar fenomeen is dat de client wel zijn eigen map aanmaakt op de share (%username%) en ook de map "my documents". Dus dat lijkt wel te werken.
Ik zie ook dat de eerste file aangemaakt word, althans ik zie de file staan, maar hij heeft als size 0 Byte.
Als ik de rechten opvraag van die file staan deze ook allemaal goed.
Eerst kreeg ik altijd de foutmelding 101, deze heb ik verholpen door het vinkje af te zetten "grant exclusive rights....."
Dit gebeurt zowel in een lege map, als in een map waarin ik zelf de %username%\my documents map aanmaak.
Iemand een idee ?
Page intentionally left blank.