Hello,
Na uren en uren proberen en googlen, ben ik zo'n beetje ten einde raad.
Ik wil graag m'n nforce chipset en nvidia GF4 vga drivers updaten. Normaal gesproken is dat peace-of-cake, setupje draaien en klaar, maar deze keer wil het maar niet lukken.
Wanneer ik de setup van de nieuwste chipsetdrivers (of de laatste gf4 drivers) start, dan loopt m'n installshield progress-bar vol tot 95%, blijft dan even hangen en geeft dan de volgende error:

Ik heb via google wel een paar hints gevonden, en denk zelf dat het een installshield probleempje is, maar nog geen enkele aanwijzing gevonden hoe ik 't oplos.
Heeft iemand misschien een gouden tip ?
De specs:
- Mobo: Asus A7N-Premium-SLI
- Proc: Athlon X2 Dualcore 4200
- Video: Gigabyte 7800GTX-256
Momenteel draai ik dus zonder chipset en vga driver
Na uren en uren proberen en googlen, ben ik zo'n beetje ten einde raad.
Ik wil graag m'n nforce chipset en nvidia GF4 vga drivers updaten. Normaal gesproken is dat peace-of-cake, setupje draaien en klaar, maar deze keer wil het maar niet lukken.
Wanneer ik de setup van de nieuwste chipsetdrivers (of de laatste gf4 drivers) start, dan loopt m'n installshield progress-bar vol tot 95%, blijft dan even hangen en geeft dan de volgende error:

Ik heb via google wel een paar hints gevonden, en denk zelf dat het een installshield probleempje is, maar nog geen enkele aanwijzing gevonden hoe ik 't oplos.
Heeft iemand misschien een gouden tip ?
De specs:
- Mobo: Asus A7N-Premium-SLI
- Proc: Athlon X2 Dualcore 4200
- Video: Gigabyte 7800GTX-256
Momenteel draai ik dus zonder chipset en vga driver
Like this yall...