Toon posts:

Logitech DiNovo Laser en Outlook 2003

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb vorige week de DiNovo gekocht met Laser muis en Bluetooth en het apparaat werkt erg fijn behalve met... Outlook 2003.

Iedere keer als er een mailtje binnenkomt loopt de SetPoint Manager (setpoint.exe) last en moet worden afgesloten (standaard Windows XP melding). Volgens de helpdesk werkt het systeem niet met Outlook 2003 en adviseren ze mij Outlook Express :? te gebruiken.

Persoonlijk vind het vreemd dat Logitech juist dit product niet geschikt maakt voor Outlook 2003 en mijn vraag is ook: wie heeft dit setje in combinatie met Outlook 2003?

(IM-berichten en Windows Media Player berichten komen wel keurig op de MediaPad)

• R-Alph
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 30-10-2025
Bullshit. Werkt perfect bij mn pa.

Die heeft outlook 2003 en mailnotifications worden gewoon weergegeven op het MediaPad

Al eens setpoint opnieuw geinstalleerd? (nieuwe versie?)

Verwijderd

Topicstarter
R-Adioactive schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 13:10:
Bullshit. Werkt perfect bij mn pa.

Die heeft outlook 2003 en mailnotifications worden gewoon weergegeven op het MediaPad

Al eens setpoint opnieuw geinstalleerd? (nieuwe versie?)
Hmmm... ik dacht zelf ook al dat het bullshit zou zijn! Ik heb alles al opnieuw geïnstalleerd inclusief de updater van internet die je moet downloaden bij het installeren.

Ik gebruik trouwens wel Outlook in combinatie met Exchange... zou dat wat uitmaken?

Heb jij exact hetzelfde type: Logitech® diNovo™ Media Desktop™ Laser

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2006 13:09 ]

• R-Alph
Het zal wel zo zijn dat ze Outlook 2003 niet ondersteunen ;) De gene op het call centre zal het wel verkeerd hebben begrepen.

Worden er nog (vreemde) processen actief als outlook word opgestart?

De combinatie met exchange moet naar mijn weten niet echt te maken hebben met dit probleem.
Al eens gezocht in Logitech diNovo Media Desktop deel 2 ?

• R-Alph
Verwijderd schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 13:06:
[...]

Hmmm... ik dacht zelf ook al dat het bullshit zou zijn! Ik heb alles al opnieuw geïnstalleerd inclusief de updater van internet die je moet downloaden bij het installeren.

Ik gebruik trouwens wel Outlook in combinatie met Exchange... zou dat wat uitmaken?

Heb jij exact hetzelfde type: Logitech® diNovo™ Media Desktop™ Laser
Euuhh zou ik moeten opzoeken dat weet ik namelijk niet zeker. Aangezien ik op dit moment niet thuis ben zal ik dit vanavond pas posten ;)