Toon posts:

Digitale TV van Casema?

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
naar aanleiding van andere onderwerpen even dit onderwerp.

Als je op de verschillende fora kijkt zie je allemaal verschillende meningen of het wel de moeite waard is om casema digitale tv te nemen. maar weinig mensen geven een goede reden.
de vraag is dus eigenlijk: ga ik erop vooruit als ik van analoge tv naar digitale tv ga op een philips 26"breedbeeld 100HZ CRT tv?

• MrScratch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-02 10:33

MrScratch

I am rubber, you are glue

Mijn mening is dat het er wel wat beter uitziet, maar dat je een kritische kijker moet zijn om het verschil te waarderen, tenminste op een CRT tv. Op plasma en LCD ga je de beperkingen van analoog zo duidelijk zien, dat het in dit geval wel loont.

Overigens is voor mij de belangrijkste reden voor digitale tv het grote aantal extra kanalen die je via digitaal kan krijgen. Dus als je de extra kanalen interessant vind is het natuurlijk een niet zo ingewikkelde keuze.

Look behind you! A three headed monkey!

• boomsma
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Zelf heb ik een 32" pixel plus 2 (analoge) TV en merk geen verschil tussen analoog en digitaal signaal.

Van horen zeggen hoor ik ook dat Casema het digitale signaal knijpt om meer digitale zenders op een analoog kanaal te kunnen zetten (8 i.p.v. 6).

Mijn ervaring is dat ik geen enkel verschil zie tussen analoog en digitaal. De meerdere kanalen zijn natuurlijk wel meegenomen, o.a. VH-1.

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09:35

omniscale.nl

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:27

JvS

Ik heb hem zelf ook

yeah, een topic per onderwerp lijkt me wel voldoende :).

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Dit topic is gesloten.