Goedemorgen,
Momenteel ben ik bezig met het maken van een Ghost netwerk bootdisk die zich zelf aanmeld op het domein en drivemappings maakt.Dit is allemaal snel gebeurd via de wizard van Norton Ghost. Echter werkt het niet zoals ik graag zou willen.
Bij de wizard moet je namelijk al een computernaam en een domein opgeven waardoor je gebonden bent aan één systeem en één domein. Graag zou ik dit zelf pas invoeren wanner de floppy of cd start.
Tevens zou ik er later graag een cd van maken met meerdere lan drivers als dat mogelijk is... Maar dat is voor nu even bijzaak.
Momenteel ben ik bezig met het maken van een Ghost netwerk bootdisk die zich zelf aanmeld op het domein en drivemappings maakt.Dit is allemaal snel gebeurd via de wizard van Norton Ghost. Echter werkt het niet zoals ik graag zou willen.
Bij de wizard moet je namelijk al een computernaam en een domein opgeven waardoor je gebonden bent aan één systeem en één domein. Graag zou ik dit zelf pas invoeren wanner de floppy of cd start.
Tevens zou ik er later graag een cd van maken met meerdere lan drivers als dat mogelijk is... Maar dat is voor nu even bijzaak.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
| autoexec.bat @ECHO OFF SET TZ=GHO-01:00 SET PATH=A:\NET\;a:\;%PATH%; SET TEMP=A:\ SET TCPHELP=A:\NET SET ETCDIR=A:\NET A:\NET\NET START A:\NET\NET.EXE USE I: \\ms04-wh\install$ A:\NET\NET.EXE USE MOUSE.COM ECHO Voer nu de diskette met het label GHOST 2/2 in pause if exist a:\ghost\ghost.exe goto GHOSTFND if not exist a:\ghost\ghost.exe goto ERROR :GHOSTFND cd \ghost echo Loading... GHOST.EXE goto END :ERROR ECHO ERROR A: CD\ goto END :END |
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
| network.ini [network] computername=computernaam lanroot=A:\NET autostart=netbeui full username=administrator domain=domeinnaam lslogon=yes reconnect=no passwordcaching=no timesync=no |