Welke DVD Decoder.

Pagina: 1
Acties:
  • 108 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• JohnS
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-08 14:06
Ik ben van plan om een A-Open DVD 1040 Pro te kopen. Ik vraag me eigen alleen af welke decoder kaart ik het beste kan kopen. Een Creative Dxr-3 of een Hollywood Plus kaart. Ik wil hem gaan gebruiken onder Win2k. En zou graag ook met PowerDVD willen werken. Hebben jullie hier een advies over a.u.b.

Greetz

JohnS

JohnS

• Evert
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Een DXR3 is een Hollywood+. Er zijn veel kaarten in omloop die gewoon een hollywood+ zijn. Meestal zijn die een paar tientjes goedkoper dan de hollywood+. De hollywood+ heeft "beta" win2k drivers. De rest niet. Bij de rest kunnen veel mensen zonder problemen de hollywood+ drivers gebruiken, maar niet iedereen.

Mijn advies, geef die paar extra tientjes uit en koop de hollywood+.

Update: PowerDVD is toch een software decoder. Bij de drivers van een hardware decoder zit een programma, dat je moet gebruiken. Je kunt PowerDVD dus niet gebruiken. Ik weet dit niet zeker, dus kan iemand anders dit even bevestigen/ontkennen?

• cosmoOo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 00:54

cosmoOo

SCSI in vogelhuisje

waarom wil iedereen toch als hij een hardware kaartje heeft een ander proggie gebruiken ?

wat is er toch mis met dat bij geleverede progie, was voor functies missen jullie daar toch ?

It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.

• JohnS
DAt vraag ik om regiovrij te kunnen draaien i.v.m. DVD-Genie

JohnS

• JohnS
DAt vraag ik om regiovrij te kunnen draaien i.v.m. DVD-Genie

JohnS

Verwijderd

je hebt ook zoneselector speciaal voor H+. gebruik ik ook en werkt goed