Toon posts:

Pocket Pc - Bedrijfsmogelijkheden

Pagina: 1
Acties:
  • 48 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste gebruikers,

Ik ben bezig met een afstudeeropdracht. Ik moet een applicatie gaan schrijven voor een pocket pc. Maar welke en wat voor applicatie dat wordt moet nog onderzocht worden. Dit onderzoek ben ik nu aan het doen. Ik wil weleens weten wat voor leuke idëen jullie allemaal hebben. Ik zal eerst een bedrijfsprofiel geven waarin ik het project ga realiseren.

Het instituut bestaat uit 100 medewerkers, dit zijn allemaal leraren en zitten over heel nederland verspreid en hebben allemaal een laptop. Het bedrijf gebruikt Exchange Server 2003, dit wordt tot nu toe alleen gebruikt voor Email. Tevens gebruiken ze sharepoint om documenten etc op te zetten, en hebben ze een online weekschema module zodat de medewerkers kunnen zien waar de andere medewerkers zijn, en of ze eventueel bereikbaar zijn.

Nu was mijn idee hetvolgende, geen weekschema's meer gebuiken maar alles in outlook zetten en laten synchroniseren met de pocket pc. Dan een sharepoint webpart (component zelf schrijven) maken die de agenda's van de gebruikers van de exchange afhaald en toonbaar maakt op sharepoint. Zodat toch alle medewerkers op een sharepoint site kunnen kijken of de medewekers beschikbaar zijn. Tevens wil ik ook gewoon alle contactgegevens etc op de pda hebben. En lokaties van de scholen waar ze zitten of naar toe moeten. Zodat je met een druk op de knop bijv je Tomtom kunt oproepen vanuit je contactenlijst

groetjes, Kevin

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Je vraag of wij nog ideeën hebben voor een application doet me wel enigzins denken aan een 'huiswerk'-vraag. Dit soort topics, evenals enquêtes, zijn hier niet echt gewenst. Zeker niet zonder toestemming van een moderator/admin. Bovendien heeft deze vraag vrij weinig met I&T te maken.

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Dit topic is gesloten.