Hoi.
Ik ga voor mijn stage opdracht een voorraad beheer systeem maken. Echter heb ik nu een paar vraagjes over wat ik het beste kan gebruiken. Het is de bedoeling dat er iets komt waarbij de artikelen die in het magazijn liggen digitaal bijgehouden kunnen worden. Wat moet er allemaal in komen.
-ID_nr
-Product naam
-Het aantal dat nog in vooraad is.
-Waar het product zich bevind.
-Wie de leverancier is + bestel nummer.
-De waarde exc BTW
Wat moet het doen.
-Een melding of dergelijke geven waneer er minder dan 3 van het product zijn.
-Een bestellijst maken als er iets besteld moet worden.
-Een overzicht wat er in de rekken ligt.
-Een onderdelen lijst. (Welke onderdelen er in een product moeten komen.)
-Als er een onderdeel gebruikt word uit het magazijn moet je het uit kunnen boeken.
-Een factuur uit kunnen draaien.
Ik als progammeer noob weet dus niet waar ik moet beginnen. Ik begin me nu af te vragen of deze opdracht niet een beetje te moeilijk is voor een niveau 2 service medewerker ICT studentje.
Ik hoef geen uitleg hoe dat ik het allemaal moet gaan doen. Mijn bedoeling met dit topic is dus er achter te komen wat ik nu moet gaan gebruiken om dit mogelijk te maken. Het is de bedoeling dat ik er een half jaar aan kan werken.
Als jullie nog meer willen weten laat het dan maar horen.
Ik ga voor mijn stage opdracht een voorraad beheer systeem maken. Echter heb ik nu een paar vraagjes over wat ik het beste kan gebruiken. Het is de bedoeling dat er iets komt waarbij de artikelen die in het magazijn liggen digitaal bijgehouden kunnen worden. Wat moet er allemaal in komen.
-ID_nr
-Product naam
-Het aantal dat nog in vooraad is.
-Waar het product zich bevind.
-Wie de leverancier is + bestel nummer.
-De waarde exc BTW
Wat moet het doen.
-Een melding of dergelijke geven waneer er minder dan 3 van het product zijn.
-Een bestellijst maken als er iets besteld moet worden.
-Een overzicht wat er in de rekken ligt.
-Een onderdelen lijst. (Welke onderdelen er in een product moeten komen.)
-Als er een onderdeel gebruikt word uit het magazijn moet je het uit kunnen boeken.
-Een factuur uit kunnen draaien.
Ik als progammeer noob weet dus niet waar ik moet beginnen. Ik begin me nu af te vragen of deze opdracht niet een beetje te moeilijk is voor een niveau 2 service medewerker ICT studentje.
Ik hoef geen uitleg hoe dat ik het allemaal moet gaan doen. Mijn bedoeling met dit topic is dus er achter te komen wat ik nu moet gaan gebruiken om dit mogelijk te maken. Het is de bedoeling dat ik er een half jaar aan kan werken.
Als jullie nog meer willen weten laat het dan maar horen.