Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

PSU zonder Moederbord

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Allemaal,

Ik heb 3 PSU's en die zou ik graag zonder moederbord willen laten werken. Ik heb de topics op GoT gelezen maar dit is nogal een apart geval.

De voedingen komen uit een Dell Otiplex G1 Desktop PC.
De voedingen hebben 1 20 Pins ATX connector en 1 P5 Connector.
Zodra ik op de voeding het grijze draadje met een zwart draadje verbind gaat de voeding inderdaad aan. (Je hoort hem, maar zacht, de fans blazen Maar het probleem is zodra hij aanstaat kan ik niets doen. Er zit bijvoorbeeld een CD-Rom speler op aangesloten maar deze gaat niet open en dicht, er zit ook een tapestreamer op maar deze reageert ook niet. Wat zou het probleem kunnen zijn?

Note dit probleem doet zich voor bij alle 3 de voedingen, dus ik moet wel iets fout doen.

• Scyth
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-03-2024

Scyth

Fat finger, three beer

Je moet groen en zwart verbinden :)

[edit]
Aannemende dat je dat ook gedaan hebt, meet eens de spanningen op de voltlijnen. Geel-Zwart moet 12V. zijn, en Rood-Zwart 5V.

[ Voor 67% gewijzigd door Scyth op 02-02-2006 11:17 ]

Dell Studio XPS 16
Project: BavBierSub 1.0 BavBierSub 2.0

• Cablekevin
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13-11 09:34

Cablekevin

CCCP Baby!

Scyth schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 11:15:
Aannemende dat je dat ook gedaan hebt, meet eens de spanningen op de voltlijnen. Geel-Zwart moet 12V. zijn, en Rood-Zwart 5V.
En anders ?

Verwijderd

Topicstarter
Laat maar, heb het probleem al gevonden, ik moest blijkbaar ook nog een koperdraadje leggen in de P5 kabel van blauw/wit naar zwart, dit loste het probleem op. In iedergeval bedankt voor jullie hulp