Hoe kan ik bij een windows 2003 server (als dc) zien welke en hoeveel gebruikers er op dat moment zijn ingelogd. En hoe kan ik evt. een log wegschrijven bij het inloggen?
Sart -> uitvoeren -> compmgmt.msc [ENTER]
- Shared Folders
- Sessions
/basiskennis
Log wegschrijven kan btw op verschillende manieren.
Wie wil je een log weg laten schrijven? De clients die inloggen?
Je kan het pad naar het loginscript gewoon aangeven bij de user properties en die weer wat weg laten schrijven.
Maar ik zou zeggen, koop een boek over Windows 2003 of gebruik Google eens een beetje.
- Shared Folders
- Sessions
/basiskennis
Log wegschrijven kan btw op verschillende manieren.
Wie wil je een log weg laten schrijven? De clients die inloggen?
Je kan het pad naar het loginscript gewoon aangeven bij de user properties en die weer wat weg laten schrijven.
Maar ik zou zeggen, koop een boek over Windows 2003 of gebruik Google eens een beetje.
[ Voor 66% gewijzigd door DeMoN op 02-02-2006 11:58 ]
Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
Mjah; dit is echt zo eenvoudig te vinden dat ik niet zie wat dit topic hier doet. Wellicht moet je even aangeven wat je zelf al hebt gezocht; voordat je een topic opent
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Dit topic is gesloten.
![]()