Toon posts:

Sitecom WL-118 i.c.m. Versatel internet werkt niet

Pagina: 1
Acties:
  • 789 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik probeer al twee dagen internetconnectie te krijgen middels een Sitecom WL-118. Ik heb een Versatel family abonnement en het lukt maar niet om verbinding te krijgen. Om mijn oude sitecom router lukt dit wel, maar het overnemen van instellingen heeft geen enkel effect.

Heeft iemand de juiste instellingen, of een idee wat er fout kan gaan.

De instellingen van mijn laaste poging zijn:
vp1: 0
vci: 32
UBR
Dynamic ip adress
1483 Bridged IP LCC

Alvast Bedank!!

Verwijderd

Mja, hier kan natuurlijk niemand iets mee. Laat eens wat duidelijker zien waar je wat ingevuld hebt en geef eens een overzicht van de statuspagina.

Daarnaast moet ik zeggen dat je provider je waarschijnlijk sneller zal kunnen helpen hiermee.

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11:42

MueR

Admin Devschuur® & Discord

is niet lief

Bel een keer naar de helpdesk van je provider danwel die van Sitecom (0900-9990009), die kunnen je daar veel beter mee helpen. Waarschijnlijk heeft je provider vast wel ergens een setje met instellingen voor hun abonnementen, welke je gewoon over kan nemen.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

• A. Qonsaides
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12:49
Same problem here :? ! Ook met versatel ADSL family... Heb je al een oplossingn gevonden voor het probleem de_tuut?

Verwijderd

Voor de gene die het toch nog willen...

hier de GOEDE informatie over Tele2 (versatel/zonnet) verbindingen

Yabu.nl

Verwijderd

Is het al gelukt om de juiste instellingen te vinden? Ik krijg ook geen verbinding voor elkaar.

Verwijderd

Iemand al meer wijs uit...

Ik zoek op meerdere fora's maar allemaal bieden ze geen uitkomst.
De helpdesk van Tele2 ondersteunt deze modem niet...

Heeft iemand de juiste instellingen?

Verwijderd

de wl 118 heeft problemen met sommige typen dslams de versatel-tele2 gebruikt, linesync komt niet tot stand (of nauwelijks). Oplossing: bij sitecom zeuren om nieuwe firmware, of een ander merk kopen. (Maar geen usrobotics of speedtouch want dan heb je ook grote kans op shit).
Pagina: 1