Ik ga binnenkort verhuizen naar een SLS huis, waar gebruik wordt gemaakt van internet via Lijbrandt. Het is een Surfnet verbinding, en door ervaringen van vrienden in Utrecht dacht ik dat dat wel goed zat. Nu lees ik echter in een wat ouder topic hier dat er nogal wat problemen zijn. Aangezien het topic nogal oud is vroeg ik me af hoe het tegenwoordig zit met de volgende punten bij Lijbrandt's Surfnet in Leiden:
• Werken DC++ en Bittorrent clients als Azureus?
• Is het mogelijk op een of andere manier een HTTP server te draaien die van buitenaf te bereiken is?
• Wat is de snelheid van de verbinding? In de brief die ik kreeg staat "supersnel", maar ja.. dat kan natuurlijk alles zijn.
• Is de verbinding een beetje stabiel, of valt deze vaak uit. Ik las in een oud topic dat de verbinding om de paar uur of zelfs vaker uitviel, dat is natuurlijk niet erg ideaal.
• Een inlogsysteem scheen nogal problemen te veroorzaken icm Firefox en software-matige firewalls. Is dit nog steeds het geval?
Vrij stom dat ik er pas aan denk hierna te kijken NADAT ik de aanmeldbrief de deur heb gedaan, maar goed, het is niet anders. Ik ben nu toch wel nieuwsgierig
• Werken DC++ en Bittorrent clients als Azureus?
• Is het mogelijk op een of andere manier een HTTP server te draaien die van buitenaf te bereiken is?
• Wat is de snelheid van de verbinding? In de brief die ik kreeg staat "supersnel", maar ja.. dat kan natuurlijk alles zijn.
• Is de verbinding een beetje stabiel, of valt deze vaak uit. Ik las in een oud topic dat de verbinding om de paar uur of zelfs vaker uitviel, dat is natuurlijk niet erg ideaal.
• Een inlogsysteem scheen nogal problemen te veroorzaken icm Firefox en software-matige firewalls. Is dit nog steeds het geval?
Vrij stom dat ik er pas aan denk hierna te kijken NADAT ik de aanmeldbrief de deur heb gedaan, maar goed, het is niet anders. Ik ben nu toch wel nieuwsgierig
[ Voor 4% gewijzigd door Captain N op 02-02-2006 00:14 ]
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.