[3DMax] Exporteren naar bestand disabled?

Pagina: 1
Acties:

• skabouter
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 24-02 14:37
Ik probeer een animatie in 3DMax te exoporteren naar .avi, echter in het render scherm is de optie `save file` (onder `render output`) disabled |:( (grijs dus) ik gebruik 3DMax met de standaard instellingen (heb niet al teveel ervaring dus het leek me niet verstandig om hier zelf mee te gaan klooien.)

Ik heb GOT search en google geraadpleegd, maar met thermen als `3DMax +save file +render` krijg je een ton van resultaten, maar niet iets waar ik wat aan had.

[aanvulling]
Ik kan overigens wel op de knop `Files...` klikken en een avi bestand ingeven, maar dan loopt 3Dmax vast :( Het vinkje voor `save file` is dus wel disabled.

[ Voor 17% gewijzigd door skabouter op 01-02-2006 23:38 ]

[ Dislect ]

• Menesis
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-04 23:02
1. hier is een ander topic voor (post je 3d stuff part 1001)
2. Je zit op de goede weg. Misschien had je alleen een gare videocodec voor de avi geselecteerd waardoor max vastliep. Probeer daar wat mee te klooien en misschien werkt het dan wel.

Mixed Reality dev

• skabouter
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 24-02 14:37
video codec's e.d. zijn ook disabled :( en is dat topci niet alleen om je werk te showen??

[edit]
my bad, zie net dat je daar ook je vragen moet stellen |:(

[ Voor 31% gewijzigd door skabouter op 01-02-2006 23:47 ]

[ Dislect ]

• Menesis
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-04 23:02
als je eerst op file hebt geklikt, zoals je nu weet en je hebt het bestandje een naam gegeven en je klikt op 'opslaan', dan krijg je automatisch een nieuwe popup met een lijstje met codecs als het goed is. Als je dat niet krijgt moet je weer even op file klikken en dan kun je het knopje setup wel aanvinken. Als dat allemaal niet lukt zit een misschien een rotte codec bij ofzoiets? :?
laat je btw niet afleiden door het knopje onder file (devices) die is niet relevant nu.

Mixed Reality dev