Sinds ik wat problemen met gehad met de webshop www.pcgate.nl ben ik in de shopsurvey maar eens naar ze op zoek gegaan. kan ze daar niet vinden, maar wanneer ik deze zaak wil toevoegen dan krijg ik de melding dat de url al bestaat. Waar zit de beoordeling van deze zaak?
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
Bedankt iig. gek dat ik da tniet krijg als ik ernaar zoek zal wel aan mij liggen dan.
Had vorige week aan deze lui gevraagd of ze me na 2 weken negeren en na 5 in bestelling van mijn 2 zalman hd koelers (was niet aan te komen volgens hen (yeah right ze lagen bijna bij de blokker
) en krijg dan verdomme een week later een mailtje dat mijn spullen naar mij verstuurd zullen worden, uur later track en trace nummer. nou ben ik benieuwd of die trace werkt en/of ik mijn spullen ga zien. (werk gelukkig zelf bij de tpg mochten ze de boel neppen kom ik daar snel genoeg achter:P)
rare boel hoor daar. wel goedkoop. misschien een paar jochies van zestien die het niet zo nauw nemen?
Had vorige week aan deze lui gevraagd of ze me na 2 weken negeren en na 5 in bestelling van mijn 2 zalman hd koelers (was niet aan te komen volgens hen (yeah right ze lagen bijna bij de blokker
rare boel hoor daar. wel goedkoop. misschien een paar jochies van zestien die het niet zo nauw nemen?
Topics gaan niet zomaar dicht. Deze mag net als zijn vriendjes afzakken naar de diepe donkere krochten van BZ
Topics gaan niet dicht als ze beantwoord zijn, maar als ze niet voldoen aan de regels. Dat doet dit topic wel, dus het gaat niet dicht
Verwijderd
Harm schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 19:26:
[...]
Topics gaan niet dicht als ze beantwoord zijn, maar als ze niet voldoen aan de regels. Dat doet dit topic wel, dus het gaat niet dicht.
offtopic:
Weer wat geleerd
Weer wat geleerd
Dank je voor je nuttige bijdrage
Helaas dan maar dicht.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()