Toon posts:

Moderaties op Microsoft gaat hitech-bedenksels verkopen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Zou een van de moderators eens naar de moderaties op de de reacties van (Microsoft gaat hitech-bedenksels verkopen) willen kijken? De flamebaits. trolls en overbodig vliegen je daar om de oren en zeker niet altijd terecht. Aangezien de meeste reacties nu standaard onzichtbaar geworden zijn, zal dat niet snel meer veranderen.

De Troll die ik trouwens kreeg kan ik mij nog enigzins voorstellen. Wanneer iemand de reactie niet in het licht van de toonzetting van het nieuwsbericht ziet, kan dat negatief worden uitgelegd (ook al was dat in geen geval zo bedoeld). Maar waarom in vredesnaam een flamebait?

Bij sommigen lijkt het lontje wel heel erg kort te zijn wanneer het Microsoft betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polaris
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
(overleden)
Er zijn vele flamebaits en trolls uitgedeeld maar het niveau van de reacties is er dan ook naar. MS-bashing is nog altijd ongekend populair. Deze bijvoorbeeld:
Samenwerken met China.. om research ook onder censuur te plaatsen?
Een volkomen ongefundeerde beschuldiging. En deze:
M$ gaat toch altijd uit van beter goed gejat/gekocht dan slecht bedacht.
Ik vermoed dat al de mensen van M$ R&D dus uit overgenomen bedrijven komen. Gezien de innovatieve bedrijven die door M$ zijn verzwolgen zullen er heel wat oude creatieve ideeen liggen . Want voor nieuwe ideeen is geen ruimte i.v.m. het dichten van security holes in M$ producten.
ontstijgt het niveau van de troll ook bepaald niet. Overigens vond ik jouw reactie op -1 te laag staan, dus heb ik je er een puntje bij gegeven.