Bos Digitale Autoservice Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten
tja wat verwacht je? ik kan je geen workaround geven, er is gewoon geen live messenger voor 2000 en die gaat er ook niet komen
is trillian geen optie voor je
die draait ook onder w2k
is trillian geen optie voor je
A wise man's life is based around fuck you
Jammer want ik heb namelijk geen goede veraringen met trillian
Bos Digitale Autoservice Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten
Verwijderd
Is MSN 7.5 voor Windows 2000 geen optie?
Merk op dat MSN 7,5 voor Windows 2000 niet volledig foutloos is.
Installeer op uw eigen risico.
Merk op dat MSN 7,5 voor Windows 2000 niet volledig foutloos is.
Installeer op uw eigen risico.
[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2006 22:56 ]
Waarom gebruik je zoiezo op een trage bak die geen WinXP aankan, Windows Live Messenger? Dat lijkt me echt zo irritant en laggerig werken. Je kan beter MSN 4.7 pakken, gebruik ik ook op mijn XP bak (en geloof me, die kan makkelijk zware apps aan)
Het lijkt me overigens gewoon niet mogelijk om hem op Windows 2000 te gebruiken
Waarom gebruik je geen Miranda of GAIM (of iets dergelijks)?
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Waarom gebruik je geen windows messenger, lichter dan msn en niet al die troep erin! Ideaal voor zo'n (oude) windows 2000 pc.
Ik zou op een oude PC zeker geen Windows Live Messenger gebruiken, kan die gewoon niet aan. nouja, misschien kan die het wel net aan, maar dan kun je hiernaast niks anders meer doen 
Messenger 7.5 is dan het hoogste wat je kan gaan, en daar zijn wel patches voor. Als er voor de nieuwste niets is, stuur je me hier maar ff een berichtje en dan zal ik voor je prutsen.
Dr zijn eigenlijk maar een aantal functies in MSN gebruikt die in W2K niet beschikbaar zijn, en die zijn prima te bypassen
Messenger 7.5 is dan het hoogste wat je kan gaan, en daar zijn wel patches voor. Als er voor de nieuwste niets is, stuur je me hier maar ff een berichtje en dan zal ik voor je prutsen.
Dr zijn eigenlijk maar een aantal functies in MSN gebruikt die in W2K niet beschikbaar zijn, en die zijn prima te bypassen
[img=http://www.web2messenger.com/smallstatus/w2m/theblasp.png]
Pagina: 1