Quake 3 Arena nergens meer te koop ofzo?

Pagina: 1
Acties:

• orange.x
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-08 12:05
Waarom kon ik een aantal maanden geleden Quake 3 nog wel kopen en nu kan ik het echt nergens meer vinden!!

Bol.com niet, elcheapo.nl kan ook niet vinden... Free record shop niet,

Weet iemand nog een winkel waar ze het wel verkopen?

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-03 14:25

DeMoN

Pastafari

http://www.nl.bol.com/is-...&plid=&lgl_BOL_OWNER_ID=1

edit:
"Deze titel is momenteel niet leverbaar.'

Wel gevonden dus, maar niet te leveren ;)
hmm..

[ Voor 26% gewijzigd door DeMoN op 01-02-2006 21:42 ]

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

• orange.x
DeMoN schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 21:41:
http://www.nl.bol.com/is-...&plid=&lgl_BOL_OWNER_ID=1

edit:
"Deze titel is momenteel niet leverbaar.'

Wel gevonden dus, maar niet te leveren ;)
hmm..
He, wat dom, daarom kon ik em denk ik ook niet vinden.

Maar ik wil em wel hebben :D Dus heb geen tijd om te wachten, op Amazon hebben ze hem wel, maar moet ik even kijken of een collega daar binnenkort nog eens wat gaat bestellen ofzo...

Nog andere plaatsen?

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

orange.x schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 21:43:
[...]

He, wat dom, daarom kon ik em denk ik ook niet vinden.

Maar ik wil em wel hebben :D Dus heb geen tijd om te wachten, op Amazon hebben ze hem wel, maar moet ik even kijken of een collega daar binnenkort nog eens wat gaat bestellen ofzo...

Nog andere plaatsen?
Ik heb de mijne incl. 'stalen' hoes op de HCC gekocht voor 10 gulden toen nog. En... de Linux versie zelfs :D Erg cool, staat ook op de CD geprint dat ie alleen voor Linux is :Y)

Maar goed, een maat van mij werkt bij de Dynabyte en tot een maand geleden zag ik daar ook nog Q3 in de winkel liggen. Maar nu staat ie ook al niet meer op de site :?
Komt zeker door Q4? Erg zonde imho. Q3 blijft goed :)

"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

• orange.x
DeMoN schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 21:46:
[...]

Ik heb de mijne incl. 'stalen' hoes op de HCC gekocht voor 10 gulden toen nog. En... de Linux versie zelfs :D Erg cool, staat ook op de CD geprint dat ie alleen voor Linux is :Y)

Maar goed, een maat van mij werkt bij de Dynabyte en tot een maand geleden zag ik daar ook nog Q3 in de winkel liggen. Maar nu staat ie ook al niet meer op de site :?
Komt zeker door Q4? Erg zonde imho. Q3 blijft goed :)
Ja inderdaad, maar ik heb wat problemen en gezeik met dedicated server en dacht, laat ik em nu gewoon even kopen, misschien dat problemen dan oplost zijn.

Vaagheid is dat ik in die speedtouch wel makkelijk een tcp poort toe kan voegen, maar moet natuurlijk udp zijn, maar 9 van de 10 keer pikt ie dat niet, en dan zegt ie doe het zelf maar!

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

orange.x schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 21:50:
[...]

Ja inderdaad, maar ik heb wat problemen en gezeik met dedicated server en dacht, laat ik em nu gewoon even kopen, misschien dat problemen dan oplost zijn.

Vaagheid is dat ik in die speedtouch wel makkelijk een tcp poort toe kan voegen, maar moet natuurlijk udp zijn, maar 9 van de 10 keer pikt ie dat niet, en dan zegt ie doe het zelf maar!
Quake server heb ik nooit draaiende gehad achter een speedtoch, het klopt dat het UDP is maar het werkte ook gewoon bij mij :)

Btw, ik heb nog ff gezocht en het valt niet mee :o
Waar ik ineens aan dacht: Nu Q4 uit is heb je misschien kans dat hij bij bepaalde shops nu in de grabbelbak ligt voor 5 euro of zo! :)

edit:

woei, in Amerika is het iig nog geen probleem :7

[ Voor 10% gewijzigd door DeMoN op 01-02-2006 22:01 ]

• orange.x
http://www.pcmedia.nl/cgi-bin/zoek?Art=12234 dus toch nog wel! mooi, bestellen binnenkort :)
Pagina: 1