[fotobewerking] bitmap naar vector

Pagina: 1
Acties:
  • 111 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• elgringo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-08 14:20
Ik heb eer rood/wit logo welke ik om wil zetten naar vector zodat deze vergroot en vervormd kan worden zonder kwalieits verlies.

Is het mogelijk om mbv een programma een logo om te zetten naar vector. Het logo zelf is een 1-kleurig logo wat uit verschillende delen bestaat.

het logo: (transparante gif), ik heb heb op mijn pc van betere kwaliteit en in 1 kleur, deze staat toevallig op inet (www.generaal.com)
Afbeeldingslocatie: http://www.generaal.com/images/magisterium.gif

[ Voor 8% gewijzigd door elgringo op 01-02-2006 21:32 ]

if broken it is, fix it you should

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:48

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Van GIF naar welk formaat wil je converteren :? Want d'r zijn wel meer vecotor-formaten volgens mij. Als je zoekt op "conversieon GIF <insert anders formaat> " moet je toch al een heel eind komen denk ik zo? of levert dat niks op?

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Dit is echt best wel een brak logo. Volgens mij wordt het niks om het om te zetten naar een vectorafbeelding.

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17:10

Klippy

Still Game

het formaat is wat klein, beetje slecht geresized zo te zien.
Dus de lijnen zijn net niet duidelijk genoeg. Probeer even een grotere versie te regelen.
En dan wil vast wel hem iemand hem ff voor je omzetten in Illustrator.

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

• elgringo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-08 14:20
Wel deel van: ik heb op mijn pc van betere kwaliteit wordt er niet begrepen? ;) Het orgineel in een tif-plaatje met een resolutie van 1500x1500 of iets in die geest.

Nu wil ik dus enkele delen als vectorobject pakken zodat ik met het logo kan spelen in delen.
Verder kan photoshop een tif wel als eps, coreldraw of iets in die geest op slaan, maar dan is het nog geen vector

if broken it is, fix it you should

Pagina: 1