MSN problemen..

Pagina: 1
Acties:
  • 49 views sinds 30-01-2008

• Thrilled
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-08-2024
Ik heb al een lange tijd msn + msn plus erop staan , en werkt altijd goed. sinds deze week heb ik wat probleempjes... begin van de week waren de smiley's in de namen van mn contactpersonen verdwenen, en zag ik alleen de shortcut die je ervoor moet typen... sinds een uurtje zijn de namen compleet verdwenen en zijn het alleen nog maar email adressen... ik vind dit heel erg irritant en wil gewoon weer namen en smiley's zien..

Ik keek eerst in mijn msn opties, of hier alles wel goed staat. maar het vinkje voor smiley's staat gewoon aan, en nergens anders zie ik iets raars... daarna heb ik msn plus verwijderd, en het veranderd niks.. pc opnieuw opgestart... niks.... msn verwijderd en opnieuw geinstalleerd..niks... hoe kan dit? ik wil het weer zoals het oude hebben...

Verwijderd

Thrilled schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 21:25:
... ik vind dit heel erg irritant en wil gewoon weer namen en smiley's zien..
Ga naar het hoofdvenster van MSN Messenger. Klik op het menu "Contactpersonen", kies Contactpersonen beheren > Contactpersonen laten zien met > Schermnaam. Nu zou je normaal gesproken je contactpersonen gewoon met hun namen en smiley's moeten zien.

Als dit het probleem niet oplost is het wel een vreemd probleem. Gebruik je de nieuwste versie van MSN Messenger?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2006 22:19 ]

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
MSN doet hier bijzonder vaag de laatste 2 dagen, en ik ben niet de enige die dit heeft. Het zou dus ook aan MSN zelf kunnen liggen.

• Thrilled
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-08-2024
de oplossing van arendvandijk werkte :7

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-08 23:05

pasta

Ondertitel

Mja, dit had je zelf ook wel kunnen uitproberen denk ik zo, je bent hier nu wel vaak genoeg op gewezen wat we verwachten. ;)

Signature

Dit topic is gesloten.