Toon posts:

Doorstuur mail met vast subject

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

ik maak gebruik van het helpdeskmail script "Cerberus". Deze checkt om de minuut of er een nieuwe mail binnen gekomen, en stuurt een auto reply indien nodig. Graag zou ik op de hoogte willen blijven via SMS wanneer er een nieuwe mail binnenkomt. Zo is er een functie "notification" in My Cerberus waarmee je een mail kan laten sturen als er een nieuwe mail binnenkomt.

Zo heb ik een mail adres voor Mollie.nl, een service die mail->sms aanbied. Helaas moet je hierbij je gebruikersnaam en wachtwoord in het mailtje invullen, om het succesvol naar je 06 te laten sturen. Helaas is dit dus net niet mogelijk in Cerberus, het instellen van een vast onderwerp.

Ook in mijn control panel als Plesk is dit niet mogelijk. Ik ben al wezen googlen naar forward programma's, maar ik heb er tot nu toe nog geen tegengekomen die ook het instellen van een vast subject ondersteunen. Verder heb ik op het Cerberus Forum gevraagd of het toch mogelijk is om een vast subject te gebruiken, maar dit is volgens hun ook niet mogelijk om verdere problemen met het script te voorkomen.

Hebben jullie enig idee?

Groeten,
Laurens

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19-08 12:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Als het volgens de mensen die het programma hebben gemaakt niet mogelijk is, dan is het niet mogelijk, lijkt me. Daarnaast geven we in Programming & Webscripting geen support op scripts van derden, dus je topic hoort hier niet thuis.

Ik zal je topic naar Software Algemeen verplaatsen; misschien dat iemand daar een alternatieve oplossing weet.

PW>>SA

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• Dunka
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20:27
Dit is allemaal te doen in outlook vanaf outlook 2000 met behulp van VBA.