Hoeveel downloaden jullie via XS4ALL-ADSL?

Pagina: 1
Acties:

• Victor78
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07-06 20:53
Hoi,

Sinds een week heb ik ADSL bij XS4ALL en ik vroeg me af hoeveel je per maand kunt downloaden. Hoeveel downloaden jullie per maand, en heb je er wel eens gezeik mee gehad?

• Tachyon
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-08 14:06

Tachyon

pop the glock

Wat haal je zelf?

If we do not change our direction, we will likely end up where we are heading.

• Victor78
1,2 gig in de eerste paar dagen. Ondanks al 3 storingen :(.

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Da's aardig wat!

Ik heb met Chello (sorry) de vorige 2 dagen 1,5 GB. Maar dat komt door het weekend.

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

• Victor78
Wat ik eigenlijk bedoel: ze zijn express vaag over die fairuse limiet, is iemand daar al wel eens tegen aan gelopen? En hoeveel was dat toen, en wat haal je gemiddeld per maand?

• Meister
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-07 14:18
Volg al een tijdje de Xs4all ADSL nieuwsgroepen - er is bij mijn weten nog nooit iemand op zijn vingers getikt wegens gebruik dat fair use overschrijdt. Sommige lui daar hebben het dan over het downloaden van 50 of meer GB per maand. Dat gaat natuurlijk wel erg hard en het netwerk zou het denk ik niet aankunnen als heel veel mensen dat zouden gaan doen. Ikzelf zit met het downloaden van een paar films en wat demo's van spelletjes nu op zo'n 5, misschien aan het einde 8 GB deze (eerste) maand en dat zou volgens mij zonder enige problemen elke maand moeten kunnen.

Verwijderd

Ik heb ADSL sinds september en ik zit nu op 200 GB, Niks geen gezeik over DL-limieten en rete stabiel (50K down, 8K up

Ik woon in Den Haag, maar... ik merk wel dat het iets trager gaat. In september haalde ik wel eens 5OK voor een uur of 4, maar nu zakt het af en toe weg tot 30K om daarna weer ophoog te komen.

/me woont BTW in een studentenhuis met drie ADSL lijnen waarvan één Fast is..

Mijn computer staat nagenoeg de hele dag te DIVX-Downen, ik ben lekker op stage, en als ik thuis kom kan ik weer wat nieuws zien !! Ik heb een huisgenoot die thuis zit, en is afgestudeerd en dus de hele dag niets doet, omdat hij in Juni op vakantie gaat. Tja, en dan ga je downen, hé? :) :9 :P

ADSL roelz...

• Victor78
We zitten hier ook in een studenten-huis, met 12 man, waarvan 8 online. Als iedereen hier los gaat dat denk ik dat we hoog gaan komen. Maar ja blijkbaar is dat dus geen probleem. Thanx.

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:35

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Ach, je zal altijd eerst een waarschuwing krijgen ;)

• Victor78
Da's ook wel waar ja.

Ik vroeg 't me gewoon af omdat ik wel eens had gelezen dat de limiet al bij 5 gig zou liggen. Daar ben je met 8 mensen natuurlijk heel snel.

Ik ben trouwens nog steeds wel nieuwsgierig wat iedereen hier nou zo'n beetje per maand download.

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:35

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Ikke haal met @home denk ik per maand uhm 7 gig ofzo? Eigenlijk geen idee van ;)..
Hmm ik denk eigenlijk eerder 10 gig...

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-08 10:53
Zit nu ongeveer op een 1,5 gig na één week. Valt dus alles mee. Maar ik hou niet van films, wel van Mp3 :)

DIT IS MIJN WEBSITE

• Victor78
Hmmm, zoals ik nu bezig ben kom ik uit op 10 tot 12 gig per maand, zou dat teveel zijn.
Pagina: 1