Ik heb op de laptop van mijn vader XP opnieuw geinstalleerd en deze weer in het draadloos netwerk opgenomen. De instellingen zijn hetzelfde als voor de herinstallatie, de werkgroep is MSHOME. Nu zie ik echter de shares op mijn pc niet meer staan bij mijn netwerklocaties. Ik kan ze alleen bereiken als ik zoek naar computers in de werkgroep en vervolgens doorklik, erg onhandig dus. Het vinkje automatisch zoeken naar netwerkmappen in mapopties staat goed.Iemand enig idee waar dit aan kan liggen?
Kun je niet gewoon een share (drivemapping) toevoegen in je verkenner, en het vinkje "Opnieuw verbinden bij aanloggen" aanzetten
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Zelfde werkgroep en netbios heb ik aangezet, tsja wat is het dan? Overigens is de laptop nu met mijn vader mee op vakantie dus ik kan niks veranderen
Ebbie schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 12:36:
Zelfde werkgroep en netbios heb ik aangezet, tsja wat is het dan? Overigens is de laptop nu met mijn vader mee op vakantie dus ik kan niks veranderen
als je hem terug heb zou ik eens kijken of je geen $ teken bij de shares heb gebruikt een $ maakt je share inviseble
A Soldiers manual and a pair of boots.
Pagina: 1