Het viel me zo op in nieuws: Bill Gates' fortuin te groot voor belastingambtenaar dat bij zowat elke reactie waar
in gebruikt of die als grappig gemodereerd werd ook wel een flamebait en troll staat, waarschijnlijk gemodereerd zonder te weten wat die 2 inhouden of de zelfs reactie gelezen te hebben. Gewoon meteen pats -1 flamebait en boem -1 troll. Ik begrijp volkomen dat het hier niet zoals op Fok oid moet worden maar wanneer iemand blijkbaar een reactie grappig vind en dat vervolgens met een +1 waardeert, betekent dit dan automatisch dat devolgende FP-er er een flamebait of troll overheen moet knallen? Ik kom uiteraard op de FP om serieuze dingen te lezen, dat er dan iets grappigs tussenstaat mag best toch (t moet natuurlijk niet alleen maar grappig en
zijn)? En om dan meteen een troll/flamebait uit te delen omdat er grappig bijstaat en de reactie naar 0 of -1 te brengen. Als dat zo is kun je net zogoed +1 grappig uit de lijst halen en
ook...
Een troll of een overgewaardeerd geven heeft uiteraard dezelfde score, het psychologische effect is echter totaal anders. Misschien wordt er snel voor een troll gekozen omdat die makkelijker terug te vinden is, voor een overgewaardeerd moet je al tussenin gaan aanklikken. Zou een andere volgorde dit misschien niet oplossen? Voor mij iig niet, wanneer ik overgewaardeerd wil geven zal ik de moeite doen om dat op te zoeken, een troll voor mij is ook een echte troll. Ik doe het niet echt om de score, denk dat dat bij andere FP-ers anders ligt.
Ik weet dat er erg weinig tegen te doen is en t is ook maar een kleine frustratie. Ik wou gewoon effe mijn ei kwijt.
Een troll of een overgewaardeerd geven heeft uiteraard dezelfde score, het psychologische effect is echter totaal anders. Misschien wordt er snel voor een troll gekozen omdat die makkelijker terug te vinden is, voor een overgewaardeerd moet je al tussenin gaan aanklikken. Zou een andere volgorde dit misschien niet oplossen? Voor mij iig niet, wanneer ik overgewaardeerd wil geven zal ik de moeite doen om dat op te zoeken, een troll voor mij is ook een echte troll. Ik doe het niet echt om de score, denk dat dat bij andere FP-ers anders ligt.
Ik weet dat er erg weinig tegen te doen is en t is ook maar een kleine frustratie. Ik wou gewoon effe mijn ei kwijt.
[ Voor 3% gewijzigd door Chubbchubb op 01-02-2006 17:58 ]