[IE6] 3e site laad niet goed?

Pagina: 1
Acties:

• ufear
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13-03 13:15
Ik zit hier met een nogal vervelend probleem dat alleen in internet explorer voorkomt. Sinds kort hebben we hier InternetPlusBellen van KPN, werkt perfect, gisteren geprobeerd een laptop draadloos aan te sluiten met de bijbehorende USB-kaart. Wi-Fi aangevinkt in Mijn KPN maar het was een no-go, Wi-Fi uitgeschakeld en opeens laden bij bepaalde site geen images meer? Vreemd, reboot en pats, de eerste 2 sites deden het weer normaal.

De 3e site echter gaf weer geen images weer, AdAware, Spybot S&D en SpySweeper erover gehaald, dat was het dus niet, Wi-Fi van de Experia box weer uitgezet en nog steeds weigert IE6 om correct te werken, wat er dus gebeurd is eerst startpagina laden (www.startpagina.nl) dan bijvoorbeeld VI (www.vi.nl) dan bv FOK, en bij fok is de helft van de images niet te zien, same voor elke andere site die bezocht word.

Iemand een idee waar ik dit moet zoeken, of wat ik hier aan kan doen? Andere browser is eigenlijk niet echt een optie, denk niet dat m'n opa het weer makkelijk zal oppikken.

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-03 14:25

DeMoN

Pastafari

Gebruik je iets van een firewall.. ? Misschien iets van Norton? Gooi dat dan eens uit en probeer het nog eens :)

Over die browser? Waarom zou je opa dat niet begrijpen?
Je kan het anders ook zo doen i.c.m. [url=http://getfirefox]Firefox[/url] natuurlijk ;)
Misschien sowieso handig omdat het misschien nog wel eens verkeerd kan gaan als je iemand (even aangenomen dat je opa er niet veel van weet) die er minder verstand van heeft zomaar met IE op alle sites laat komen :)

[ Voor 3% gewijzigd door DeMoN op 01-02-2006 16:03 ]

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

• ufear
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13-03 13:15
Sorry voor de late reply, avast! was inderdaad raar aan het doen, uitgeschakeld en werkte weer zoals voorheen.

• curtazimo
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-01-2023
Heb dit probleem ook gehad de afgelopen dagen. Gebruik geen Avas-virusscan, dus daar kan t niet aan liggen. Firefox had geen probs, dus maar naar MS-update gegaan. Wou voor de zkrheid SP1 voor IE6 installeren maar kreeg opeens n melding dat er al iets werd geinstalleerd en dat de machine geboot moest worden... Maar ik weet zkr dat ik geen setup of iets dergelijks heb gestart. Oorzaak + oplossing dus onbekend voor mij... :?

When people talk behind my back, they are in a good position to kiss my ass...