Ik wil een systeem kopen of eventueel zelf bouwen met onderstaande parts
Het systeem wordt gebruikt voor zeer veel diverse (kantoor)zaken waarbij tevens van alles tegelijkertijd gestart is. Denk aan regulier email, word excel internet gebruik, maar ook live streaming quotes van de us beurzen en charting software, photoshop dvd branden etc noem maar op. Mijn huidige P4 3.4 Ghz systeem met 1 gb ram kan het af en toe niet bijhouden.
Ik heb onderstaande bij elkaar gezocht
AMD x2 4200+
Zalman cnps 9500
2 x 1gb ram ddr400 cas 2.5 (twinmos)
Asus 8n sli de luxe
videokaart, geen idee ik game nooit, ik gebruik wel 2 displays
cardreader
Hitachi T7k250 harddisk
Benq DW1640 dvd
sound (geintegreerd?)
speakers
keyboard/mouse
Monitor Samsung 930BF
Kast ?? werkleijk geen idee heb gekeken naar antec sonata maar vind dat glimmende niets, heb ook gekeken naar p180 maar vind zilver niets, heb gekeken naar cm stacker maar die lijkt me weer veel te groot. ik zoek een strakke kast (mat zwart) met voldoende mogelijkheden voor uitbreiding en goede koeling (zo stil mogelijk!)
Voeding,zoek een zo stil mogelijk voeding van minimaal 400W
Wie kan me helpen met advies vwb kast / voeding en videokaart ?
Het liefts zoek ik een shop waar ik dit allemaal kan bestellen en/of die dit voor me in elkaar kan zetten. ik kan echter geen enkele winkel vinden waar dat met bovenstaande parts kan. ik zoek ongetwijfeld niet goed genoeg. Wat zijn goede shops?
Dank,
Otto
Het systeem wordt gebruikt voor zeer veel diverse (kantoor)zaken waarbij tevens van alles tegelijkertijd gestart is. Denk aan regulier email, word excel internet gebruik, maar ook live streaming quotes van de us beurzen en charting software, photoshop dvd branden etc noem maar op. Mijn huidige P4 3.4 Ghz systeem met 1 gb ram kan het af en toe niet bijhouden.
Ik heb onderstaande bij elkaar gezocht
AMD x2 4200+
Zalman cnps 9500
2 x 1gb ram ddr400 cas 2.5 (twinmos)
Asus 8n sli de luxe
videokaart, geen idee ik game nooit, ik gebruik wel 2 displays
cardreader
Hitachi T7k250 harddisk
Benq DW1640 dvd
sound (geintegreerd?)
speakers
keyboard/mouse
Monitor Samsung 930BF
Kast ?? werkleijk geen idee heb gekeken naar antec sonata maar vind dat glimmende niets, heb ook gekeken naar p180 maar vind zilver niets, heb gekeken naar cm stacker maar die lijkt me weer veel te groot. ik zoek een strakke kast (mat zwart) met voldoende mogelijkheden voor uitbreiding en goede koeling (zo stil mogelijk!)
Voeding,zoek een zo stil mogelijk voeding van minimaal 400W
Wie kan me helpen met advies vwb kast / voeding en videokaart ?
Het liefts zoek ik een shop waar ik dit allemaal kan bestellen en/of die dit voor me in elkaar kan zetten. ik kan echter geen enkele winkel vinden waar dat met bovenstaande parts kan. ik zoek ongetwijfeld niet goed genoeg. Wat zijn goede shops?
Dank,
Otto