Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Admins gezocht voor Smartphoneinfo.nl

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Opmerking: Zojuist de policy globaal gelezen, voor zover ik weet is dit niet verboden. Indien het in strijd is met de regels, verwijder dan dit bericht en gelieve geen ban te geven e.d. Zie het in het kader open-source / vrijwilligerswerk.

Hallo Allemaal,

Een week terug heb ik een smartphone gekocht. Nu was ik op internet aan het zoeken naar smartphone gerelateerde websites, echter blijkt dat deze er haast niet zijn (in ieder geval geen nederlandse die speciaal ingaat op smartphones). Mijn idee was om zelf een site op te zetten, en dat heb ik gedaan:

http://smartphoneinfo.nl

Nu alles klaar is wat betreft de website zelf kan er gevuld worden. Hiervoor zijn we momenteel nog geschikte mensen aan het zoeken. Heb je 'wat' verstand van smartphones, wil je het team ondersteunen, en ben je gemotiveerd om er enkele uurtjes per week in te stoppen, laat het me dan even weten. Het gaat met name om admin werkzaamheden zoals nieuws toevoegen, forum beheer, artikelen toevoegen.

Indien je interesse hebt stuur dan een e-mail naar:
info [at] freestylewebdesign [dot] nl of reageer hier.

• weebl
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09:32

weebl

YARR!

Je mag op GoT ook niet werven voor clans/guild e.d. dus ik denk dat dit ook niet mag...

• Tupolev
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:31
Na het raadplegen van je site kan ik wel raden wel smartphone je hebt gekocht. :+
Maar op zich vind ik het wel een leuk initiatief, mits je natuurlijk ook aandacht besteed aan symbian based phones. :P

Engineering

Verwijderd

Topicstarter
Haha, een MDA Vario :9 Natuurlijk ook symbian, ik heb een hele tijd een N-gage gehad, dus ik heb wel kennis van zaken. Als er mensen zijn die interesse hebben om dit project te ondersteunen, laat het me weten!

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:27

momania

iPhone 30! Bam!

Verwijderd schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 15:15:
Opmerking: Zojuist de policy globaal gelezen, voor zover ik weet is dit niet verboden.
Je moet 'm ook niet alleen globaal lezen ;)

In details:

Het algemeen beleid #spam
Oftewel: Het ongewenst reclame maken voor:

* Dienst(verlening).
* Websites en sitechecks
* Evenementen.
* Wervingsacties van welke aard dan ook.
* Referals in URLs opnemen.
* Alle andere dingen die onder de noemer 'spam' vallen.

Bovenstaande wordt nadrukkelijk niet gewaardeerd op Gathering of Tweakers en zal minimaal een slotje opleveren. Sta echter niet gek te kijken als er een Waarschuwing bovenop komt.

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Verwijderd

Topicstarter
Ongewenst reclame maken lijkt me toch iets anders. Tweakers is een site die de bezoeker voor nop in staat stelt een bron van informatie te raadplegen. Ons project heeft exact hetzelfde doel, reclame maak je als de website commerciële doeleinden heeft.

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:09
Klopt. Maar toch is werving niet de bedoeling hier...helaas.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.